XXL Nutrition

primo depot + anavar + ??

ik zeg toch tren/mast
als hij tren niet aan durft nog dan mast pakken. maar ik ben meer een voorstander van: als je het doet, doe het dan goed;) genoeg maten die eerste keer afgelope zomer test/tren gepkt hebben en niemand klaagde

Tuurlijk moet je het goed doen, maar als je meteen met tren begint blijft er zo weinig over om het lichaam te prikkelen ;

Slappe hap zeg, willen kuren maar niet de discipline op kunnen brengen om je 12 weken aan een schema te houden.
Die discipline die je dus niet op kan brengen zal je ook nodig hebben om je gains vast te houden na de kuur.
Kuur dus maar niet.

Slappe hap zeg, willen kuren maar niet de discipline op kunnen brengen om je 12 weken aan een schema te houden.
Die discipline die je dus niet op kan brengen zal je ook nodig hebben om je gains vast te houden na de kuur.
Kuur dus maar niet.

hahaha.. ik vind het heeel eerlijk gezegd ook een vaag verhaal (had het in eerste instantie niet echt goed gelezen, zag alleen dat TS 6 weken wou kuren).. 6 weken voor en na de kuur aan een schema houden, en daarna.... ermee stoppen en verwachten dat je alles van je 6 weekse kuurtje vast houd.. hahhahaha

Mijn broer (40jr) traint al zo'n 20 jr. Hij moest nooit wat van AAS weten. Wel fanatiek trainen, maar altijd cleans. 2 maand geleden hebt hij zich er toch dan eindelijk aan gewaagd. 45 dagen winstrol tabs. Hij is ruim 3 kg aangekomen en een stuk droger. Lijkt wel 10kg zwaarder!:)
Zijn banktop is van 150kg (sterke bankdrukker van nature al) naar 180kg aan einde kuur gegaan. Hij loopt nu met smile van oor tot oor. Trainen gaat nog steeds goed en volgend kuur ligt al in de planning....;)
Dus ik zou echt voor winstrol gaan.

Heb jij en je broer winny tijdens een cut of bulk gebruikt? Dacht zelf van voor de zomer goeie 6 weken winny te nemen tijdens m'n cut.

Test 250-375mg
Primo 500-600mg

Terug
Naar boven