MuscleMeat

primo ervaringen

dennis999

Ripped Bodybuilder
Waardering
16
op een us board lees ik net over primo om te bulken. en dan niet lullig zoals wij dat doen 400-600mg p/w maar 1,4-2gr p/w!!!!:D

heeft iemand dat wel eens geprobeerd/ervaren?
schijnt top te zijn

ik merkte veel last van haaruitval bij gebruik van primo, zorgde wel voor een vollere look.

is alleen wel een duur middel en heel veel ml's prikken voor zo weinig mg's.

op 2 gram zet je 10 ml van 1 middel in de week :) lekker hoor.

primo is lekkah, mooie schone gains zonder al te veel bijwerkingen

100mg/ml gedoseert is zwaar k*t.

komt er op neer dat ja al gauw 6 tot 8 ml per week moet spuiten, en dan moet de test er nog bij. Met andere woorden, je reet wordt een olietanker.

"pssssst, GS, GG, ja jullie daar vuile zakkenvullers; doseren op 250mg/ml!"

• Topic Starter Topic Starter
ik merkte veel last van haaruitval bij gebruik van primo, zorgde wel voor een vollere look.

is alleen wel een duur middel en heel veel ml's prikken voor zo weinig mg's.

op 2 gram zet je 10 ml van 1 middel in de week :) lekker hoor.

huh 20ml toch gabber:D

mijn ervaring met primo zijn uitstekend. mss toch maar ff gaan zoeken naar een chinees/poederboer uit azie. kan ik t zelf oplossen in olijfolie:D

mjaa lijkt mij ook wel zeer lekker om zon dosis te nemen,...maar haaruitval zie ik beetje tegenop...

En vergeet niet primo is toch ook wel een killer voor je libido dus lekker veel test naast zetten...

Maar primo geeft je wel keurige massa... Het is echt wel geen pretje om 10ml aan primo (of mss 20ml) in je reet te knallen... Dat wordt veel roteren en dan nog ga je bulten krijgen die je echt wel gaan hinderen...

In ieder geval succes ben wel is benieuwd...

Precies. Zelfs als het 2,5 keer zo duur wordt.

Ik heb wel iets van ervaring met Primo op hoge dosering. Heb eens 3 weken 1000mg/week gezet, als afsluiting van een kuur, met nog wat andere lange esters die aan het uitwerken waren dus. Vind het zelf geen libidokiller en heb nog steeds al mn haar :)

Maar ik vind sowieso dat Primo pas lekker is een dergelijke dosering. Heb toch het idee dat een gram Primo minder heftig is dan een gram Masteron. Ook wat betreft de androgene werking. Maar daar is BigCat het geloof ik niet mee eens, chemisch gezien.

Primo is voor een gevorderde idd pas interessant vanaf 7-800 mg. 2gr vind ik dan weer schandalig hoog... en duur! Als je niet gevoelig bent voor prostaatklachten, haaruitval e.d. zou ik zeggen waarom niet. Maar djees dennis 2gr snoeperd...

primo is lekkah, mooie schone gains zonder al te veel bijwerkingen

100mg/ml gedoseert is zwaar k*t.

komt er op neer dat ja al gauw 6 tot 8 ml per week moet spuiten, en dan moet de test er nog bij. Met andere woorden, je reet wordt een olietanker.

"pssssst, GS, GG, ja jullie daar vuile zakkenvullers; doseren op 250mg/ml!"

Als dat zou kunnen tenminste... ik dacht ergens gelezen te hebben dat primo niet hoger dan 100 mg kon gedoseerd worden, of we zitten weer met tennisballen in ons gat

wil niet zeggen dat ik t ga doen he.....lees gewoon ff wat rond. verder vind ik deca en eq minder interessant worden vanwege de lengte vd ester. mss toch maar terug naar een van mijn eerste middeltjes? wie weet ;)

wil niet zeggen dat ik t ga doen he.....lees gewoon ff wat rond. verder vind ik deca en eq minder interessant worden vanwege de lengte vd ester. mss toch maar terug naar een van mijn eerste middeltjes? wie weet ;)

Allen aan de equipoise prop of acetate :bierbang:

nou ja...houd me aanbevolen,
mss wil jij mij sponseren met 2gr primo per week. t aantal ml's neem ik wel voor lief :P

2 g? ik zou een flesje per dag nemen.... als je toch wil overdrijven.... 700 of 800 isd echt wel genoeg, je moet echt je ass off trainen wil je daar niet genoeg aanhebben.... maar lijkt me sterk dat dat gebeurt

2 g? ik zou een flesje per dag nemen.... als je toch wil overdrijven.... 700 of 800 isd echt wel genoeg, je moet echt je ass off trainen wil je daar niet genoeg aanhebben.... maar lijkt me sterk dat dat gebeurt

anders haal je ff een OUD topic naar boven

Terug
Naar boven