MuscleMeat

Primo only of toch met Test

Bezoekers in dit topic

LoEnATiK

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
27 mei 2008
Berichten
378
Waardering
5
Yo Mannen,

Ben bezig met een cut-kuurtje.
Ik wil 400 of 500 mg p/w Primo doen voor een 16 weken.
Is het toch verstandig om er een lage dosis test bij te doen, bijv. 250 mg Test E p/w, of is dit overbodig. Ik wil nml niet gaan bloaten.
Bij mijn laatste kuur sust/deca/provi 500/400 p/w heb ik toch behoorlijk acne gekregen dus ik wilde nu eigenlijk een kuur proberen zonder Test.

Test en Primo kunnen toch ook in 1 spuit ?

Thanks
 
Laatst bewerkt:
zou toch wat test erbij doen, ivm libido.
 
Acne ligt niet aan je test hoor.

Zet er maar 250mg test bij, zal je goed doen. Een deca/test kuur om te bulken kan je kwa bloat echt niet vergelijken met een test en primo kuur in de cut, dus hierin volg ik je redenatie weer niet.

Ja kan in 1 spuit.
 
Zou geen test erbij doen. Ik vind persoonlijk dat het de kracht ondermijnt van een primo cycle.. De hardheid en aders die je krijgt van een primo only zijn niet te vergelijken met die van een zelfde cycle met test. Ook al eet je weinig carbs..

Zou gewoon beginnen met primo. En hou dan wat sust of prop bij de hand voor het geval dat.

succes
 
zou geen test erbij doen. Ik vind persoonlijk dat het de kracht ondermijnt van een primo cycle.. De hardheid en aders die je krijgt van een primo only zijn niet te vergelijken met die van een zelfde cycle met test. Ook al eet je weinig carbs..

Zou gewoon beginnen met primo. En hou dan wat sust of prop bij de hand voor het geval dat.

Succes

+1
 
Waarom dan niet gewoon 125 mg test per week, dit helpt ivm met libido en bloaten zul je hier echt niet van ... ?
 
100 mg test prop met 100 mg primo om de dag. Perfecte cutkuur. Evt de laats 6 weken stano op 40 mg p/d erbij.
 
Test erbij imo,als je cut bloat je zoiezo weinig,bloat hangt grotendels af van je voeding.
 
zou toch wat test erbij doen.
Libido is me te gevaarlijk
 
Jep
Voeding is belangrijkste bloat middel.
 
winny tog nooit op het einde gebruiken wegens het cortisol gedoe?

Overated imo, ik pak altijd aan het einde van mn kuur winny met masteron. Oestrogeen is een veel groter gevaar dan dat beetje cortisol. Ik heb altijd een zeer kleine terugval, eindig de kuur dus met dht's en vang de rest dip op met creatine/nox trainingsboosters.
 
zet er nog wat test + proviron bij :dance: ....
 
Laatst bewerkt:
lol.. voeding belangrijkste bloat middel.. Ik denk dat oestrogeen toch wel een tikkeltje zwaarder doorweegt. Als je perce test wilt toevoegen voeg dan 10mg nolvadex toe vanaf dag 1. Hiermee nek je het oestrogeen

succes
 
lol.. voeding belangrijkste bloat middel.. Ik denk dat oestrogeen toch wel een tikkeltje zwaarder doorweegt. Als je perce test wilt toevoegen voeg dan 10mg nolvadex toe vanaf dag 1. Hiermee nek je het oestrogeen

succes

is proviron daar niet beter in?
 
is proviron daar niet beter in?

Nee, bloat krijg je vooral door oestrogeen. Dit omdat oestrogeen zoutretentie teweeg brengt. Dus is het belangrijk dit te elimineren. Daardoor kan je het met aangepaste voeding ook binnen de perken houden.
 
lol.. voeding belangrijkste bloat middel.. Ik denk dat oestrogeen toch wel een tikkeltje zwaarder doorweegt. Als je perce test wilt toevoegen voeg dan 10mg nolvadex toe vanaf dag 1. Hiermee nek je het oestrogeen

succes


Is dat niet nadelig tegenover gains van de kuur dan?
 
Ik tijwel nog steeds of ik Primo only ga doen, of er toch 250 Test E p/w erbij ga zetten. Heb er nu 1 week primo only op zitten.

Wat zou de meerwaarde zijn van zo'n lage dosis Test bij Primo 400/500 p/w voor 16 wkn ? Buiten het libido om, want daar heb ik evt. ook Provi voor, dit werkt voor mij nml perfect en beter dan Test hiervoor.

Anyone ?
 
Laatst bewerkt:
Zou geen test erbij doen. Ik vind persoonlijk dat het de kracht ondermijnt van een primo cycle.. De hardheid en aders die je krijgt van een primo only zijn niet te vergelijken met die van een zelfde cycle met test. Ook al eet je weinig carbs..

Zou gewoon beginnen met primo. En hou dan wat sust of prop bij de hand voor het geval dat.

succes

+1

Test alleen als je libido er zeer onder te leiden heeft. Beter dat je de primo iets omhoog gooit naar zo'n 800mg... Primo te laag doseren is zonde van het middel, das mijn ervaring.

Primo en winny is ook erg lekker:cool:.
 
Back
Naar boven