XXL Nutrition

primo only tussen de kuren door??

helderehenkie

Novice
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
116kg
Vetpercentage
8%
Hoop ervaring met kuren:

winter: test deca dbol
zomer: tren sust wintrol

wel eens iets met t3 gedaan, ene keer een kuur van 8 weken gedaan ook wel eens 16 weken....maar altijd daarna weer langere tijd clean.

deca en tren zoals bekend zorgen voor libido dip, dus altijd test of sust erbij gedaan en goed nakuren...nooit libido problemen gehad, alleen in de cleane periode wel enige massa terugval altijd...

nu aan het denken om tussen de kuren door even primo only te doen, op aanraden van een bodybuilder....houd je massa goed vast, word misschien iets droger/harder...misschien iets winstrol of dbol erbij...maar dan heb je even iets een kuurtje zonder dat je WEER test gebruikt...geen invloed op libido...

iemand hier een mening of advies over???

zit te denken aan 300mg primo pw, eventueel 50mg dbol pd erbij...

Dat is bridgen en dat onderdrukt ook, kan je net zo goed 100mg test e per week nemen.
Je kan beter off gaan en dan weer kuren want als je eenmaal gaat bridgen wordt het steeds moeilijker om off te gaan.

• Topic Starter Topic Starter
diegene die mij dit heeft aanbevolen heeft echt geweldige vooruitgang geboekt afgelopen jaar, heel extreem, door eigenlijk nonstop te kuren/bridgen...test deca naar primo dbol naar mast tren sust en zo constant even wat anders, en voornaamste om test niet hele jr erbij te nemen vanwege het libido verhaal....maar hij ziet er nu echt top uit!

is het belangrijk om off te gaan...heb ik altijd wel gedaan namelijk

Het libido verhaal? Juist als je geen test in die bridges neemt zal je op dat moment een libido dip hebben, want als je 300mg primo zet en helemaal met 50mg dbol per dag erbij herstel je helemaal niks. Kan je dus gewoon net zo goed 100mg test e nemen, is nog gezonder ook dan de hele tijd dianabol slikken.

Hoe langer je ON bent des te langer je herstel, als je al herstelt.
Ik denk als je dit een paar jaar doet dat je beter op TRT over kan gaan daarna.

Dus ja, heb jij het er voor over om je leven lang te prikken?

• Topic Starter Topic Starter
nee oke dat kan niet de bedoeling zijn...groeien is belangrijk maar men gezondheid is ook wat waard!!

ik dacht namelijk dat primo geen invloed had op test spiegel of libido...dus vond dat wel mooi klinken om tussendoor te doen. maar als het inderdaad wel onderdrukt dan beter even gewoon weer clean...zit nu nog netjes in men nakuur...en heb net kuur met test achter de rug dus vind geen goed plan om test e weer te gaan zetten, ook al is het maar 100mg...

Terug
Naar boven