AndroidHealthClinic

Primo op!! alternatief?

Pastasaus

Competitive Bodybuilder
Waardering
81
Heren,

Ik weet het.. haal eerst alles in huis voordat je aan je kuur begint.. Dus veroordeel me aub niet.. Maar 12weken primo in een keer halen vond ik wat veel geld in een keer..

Dus.. Ik moet voor de laatste weken wat anders zetten? Bold duurt langer dus valt imo af.. Dan mischien Mast E? brengt niet zo veel maartoch.. Wil ik ook wel is proberen.. Voor de laatste paar weekjes kan wel.. Moet nog 5weken..

Iemand andere opties? Heel mischien tren?? hmm.. ik weet et niet..

Iemand suggesties??

Thanks..

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zou eerder voor een korte esther gaan. Als je nu een andere lange esther zou injecteren dan heb je daar maar kort profijt van, omdat het pas na 2/3 weken goed werkt.

Ik zou dan een test propje nemen en dan doe je het 13 weken ipv 12 weken (totaal kuurtijd), heb je 6 weken een korte esther.

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou eerder voor een korte esther gaan. Als je nu een andere lange esther zou injecteren dan heb je daar maar kort profijt van, omdat het pas na 2/3 weken goed werkt.

Ik zou dan een test propje nemen en dan doe je het 13 weken ipv 12 weken (totaal kuurtijd), heb je 6 weken een korte esther.

Ik heb toch al test E.. waarom test P erbij zetten.. En mn primo werkt nu nog wel 3-4 weken door.. dus dan begint precies et nieuwe product te werken.. Eens??

Zou wel over 2weken n korte ester kunnen beginnen en die laten doorlopen tot mn nakuur.. ben eigenlijk ook wel benieuwd naar die npp..

Ik heb wegens een gebrek aan primo gekozen voor tren e.

Overgestapt niet, maar gewoon Tren E gekozen aangezien er toch wel een serieus probleem met Primo blijkt tegenwoordig.

masteron propionaat

je zit ook op de test E? Waarom niet gewoon zo verder gaan dan? winny?

doe laatste paar weken nog wat tren ace of npp erbij

Tren Ace 75 mg ED zal je wel veel plezier van hebben.

Ja denk dat ik dan toch voor tren ace en mast prop ga.. begin ik dan mee over 2weken..

Terug
Naar boven