Fitness Seller

Primo tabs!!!

jp79

Ripped Bodybuilder
Waardering
1
Sprak net mijn "leverancier" en hij vertelde mij dat hij primo tabs heeft en die zijn nu erg schaars. K:rolleyes: an bijna niemand aan komen dus uniek (zegt hij)... Hij moest snel ophangen dus heb weinig kunnen vragen over hoe en wat...
Hebben jullie hier ervaring mee?

volgens mij zijn ze al een aantal jaar uit de running... en zou t niet vertouwen post maar eens wat pics ervan

bizar verhaal, als het de echte zijn is dat wel heel uniek ja!

• Topic Starter Topic Starter
kevinlorenzin zei:
volgens mij zijn ze al een aantal jaar uit de running... en zou t niet vertouwen post maar eens wat pics ervan

Heb ik helaas niet de potjes ook niet gezien alleen telefonisch gehoord. Vandaar dat ik hoopte dat iemand mij hier uitsluitsel over kan geven. Oude wedstrijd jongens bij ons op de sportschool sworen erop vroeger!!!

Ik ken nog de primotabs van Schering, pff lang geleden!

Als ik wat meer weet over merk etc. Dan laat ik het jullie direct weten. Zal wel een aantal dagen duren... Meer mensen???

Zou er niet eerder aan beginnen tot een UG lab ermee begint.

Wrom zou je de tabs willen gebruiken ipv injects. Enig verschil die ik heb kunnen zien is de snelheid van werking. ace tegenover enanthaat. Lijkt me niet dat de tabs goedkoop zijn, vooral niet als ze nauwelijks te verkrijgen zijn.

tja...geef ik ff linkje beginnen jullie als vrouwen te zeuren.
zie nut van primo tabs ook niet in. wel handig voor vrouwen, weinig androgeen en goed controleerbaar

Bestel ff ergens wat methenolone acetaat bij een of andere Aziatische poederboer en maak er mooi zelf een oral vloeistof of capsules van ;)

zal er flink wat naar binnen moeten douwe voordat het beetje goed zn werk kan doen...als je dan toch bezig bent maak dan gelijk primo acetate inject...effectiever cheaper en je kan weer lekker spuitjes zette...

Als het de 25 mg tabs van Schering zijn wordt je genept bro..

grten D.W.

Binnen een aantal dagen ga ik jullie uitsluitsel geven mannen...

Ken wel de "paper-variatie" van die primo tabs, maar ik snap niet waarom je het niet gewoon zou zetten...

Dat is uiteindelijk goedkoper en effectiever. Misschien minder exclusief, maar we zijn toch ook geen mode-koninginnetjes, toch? :p

Primotabs zijn een lachertje voor de BB'er.
Bovendien zijn de Schering potten sinds ongeveer 2002 niet meer verkrijgbaar en waren ze in die tijd vrijwel allemaal fake. Ik heb hier niog een originele pot in het museum staan met bijsluiter en al, zwaar over datum. :)

Leviathan zei:
Bestel ff ergens wat methenolone acetaat bij een of andere Aziatische poederboer en maak er mooi zelf een oral vloeistof of capsules van ;)

Onze enige echte gekke gifmenger!

Terug
Naar boven