AndroidHealthClinic

primo+tren alleen Gebruikerservaringen

newinthegame

Freaky Bodybuilder
Waardering
406
Lengte
1m91
Massa
119kg
Vetpercentage
15%
Gaat niet zo zeer om perse de combo primo-tren maar meer om het volgende:

De tren jeukt me al een beetje om het te gebruiken straks maar ik weet ff niet hoe dit in de praktijk gaat uitpakken..

Als ik de eerste paar weken de tren en primo elkaar laat overlopen dus:

1-10 500primo
8-14 Tren A 400mg+-

ga ik vanaf week 11/11.5 dan veel minder merken van de Tren aangezien men primo dan uit begint te werken..

dus minder als ;

1-10 primo
10-16 TrenA

Aangezien ik dan men dosis verlaag door de primo in week 10 te droppen @ eerste optie? ( lees ik vaak) of maakt dit niet uit omdat tren een veel zwaarder/potenter middel is.

Ik wil primo ook wel doorpakken tot week 14 maar dat word een beetje duur grapje dan kom ik op ; 4 vials TrenA/8vials primo 20 ampullen omna 1 vial test en nakuur.. zal geen prijzen noemen maar dat word me ook weer iets te gortig.. ( geen aanbiedingen graag heb een dealert die ik ken en daar wijk ik niet van af.

Als je de primo in week 10 stopt loopt ie nog een week of 2 door door de halfwaardetijd he. Naar mijn mening zal dit overigens geen probleem zijn, 400 Ace zal 500 Primo overpoweren.

• Topic Starter Topic Starter
ja dit vraag ik me dus even af..

aangezien ik dan zoieens nog 2-4 weken ace doorzet zonder de toevoeging van 500primo..

of ik kan primo op 200 zetten zodra de ace er is maar of dat nou de juiste optie is.. denk dat 500 ongeveer wel minimale dosering is.

Bro jij denkt altijd zo enorm moeilijk :p

Ik zou voor optie 2 gaan persoonlijk :engel:

Haha k ben niet zo van; k prik het erin en ik zie wel idd;p

Eerlijk, ik denk dat er amper verschil te merken zal zijn.

Enjoy the tren! :-)

Kan je primo niet beter op 600 zetten (je bent een flinke jongen)? En waarom niet mee laten lopen met de tren a t/m week 14 (of 16)? Als je als argument hebt high tren / lo (wat anders) dan kan die primo alsnog vanaf week 8 naar beneden op 300.

Hoe kom je op deze stack?

Kan je primo niet beter op 600 zetten (je bent een flinke jongen)? En waarom niet mee laten lopen met de tren a t/m week 14 (of 16)? Als je als argument hebt high tren / lo (wat anders) dan kan die primo alsnog vanaf week 8 naar beneden op 300.

Hoe kom je op deze stack?

naja zit op 480mg per 6 dagen.. ( doe iets minder dan 2.5ml omdat er altijd wat minder in een vial zit)

dus das 560mg/week dus zit ongeveer wel op 600 nu.

hoe ik op deze stack kom: het past allemaal super goed bij wat ik wil:

vet verliezen
wat droge massa
geen vocht
geen acne
geen nare bijwerkingen

die laatste 2 kunnen nog worden gewijzigd als ik aan de TrenA begin, heb nog geen ervaring met dat middel

Ik zit nu al 9 weken op 1200 mg primo per week en vind 350 mg tren ace per week een beter resultaat geven. Het enige voordeel van primo is dat er echt bijna geen sides aan verbonden zijn. Je merkt amper dat je on bent om het maar zo te zeggen. Mijn advies, laat de primo voor wat het is als kosten een rol spelen en laat de tren het werk doen.

Waarom Tren en Primo maar geen testosteron?

Ik zit nu al 9 weken op 1200 mg primo per week en vind 350 mg tren ace per week een beter resultaat geven. Het enige voordeel van primo is dat er echt bijna geen sides aan verbonden zijn. Je merkt amper dat je on bent om het maar zo te zeggen. Mijn advies, laat de primo voor wat het is als kosten een rol spelen en laat de tren het werk doen.

pfoe en je weet zeker dat het goede primo is? zit nu inmiddels eind week 3 en ik zie al mooiere belijning +2kg in spiegel en 1% vet eraf..

K laat het even van me werk af houden, morgen hoor ik hoe het allemaal gaat en of ik men baan behoud mocht ik mijn rijbewijs niet halen. indien dit zo is zal er morgen weer bestelling plaatsvinden haha.

---------- Toegevoegd om 19:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:41 ----------

Waarom Tren en Primo maar geen testosteron?

gebruik omnadren ( soort sust)

pfoe en je weet zeker dat het goede primo is? zit nu inmiddels eind week 3 en ik zie al mooiere belijning +2kg in spiegel en 1% vet eraf..

Ik gebruik HG. Primo is overigens prima spul maar geenszins te vergelijken met de kracht die tren heeft. Op andere fora zeggen ze dat 1 gram primo gelijk staat aan 300 mg tren en met de 1200 mg die ik gebruik kan ik bevestigen dat de resultaten in de buurt komen van 350 mg tren ace maar zonder de tren sides of andere AAS-sides die je maar kunt inbeelden.

Ja ben benieuwd of ik sides ga krijgen van de ace ( behalve het zweten) aangezien ik er niet gevoelig voor ben vaak.

Merk alleen dat ik weer te ongeduldig ben haha, ben nu 20 dagen bezig ofzo en ik wil al meer meer haha.

En dat ik nu zelf prikken durf helpt ech met het oog op de ace!

Ik gebruik HG. Primo is overigens prima spul maar geenszins te vergelijken met de kracht die tren heeft. Op andere fora zeggen ze dat 1 gram primo gelijk staat aan 300 mg tren en met de 1200 mg die ik gebruik kan ik bevestigen dat de resultaten in de buurt komen van 350 mg tren ace maar zonder de tren sides of andere AAS-sides die je maar kunt inbeelden.

Zo jammer dat het gewoon 4 keer zo duur is ( 12 ml primo vs 3 ml ace ).

Dus je prikt 12 ml primo per week ?

Waarom met test? Deze kuur lijkt mij juist zo mooi omdat niks aromatiseert.

Omdat je ook oestrogenen in je fl**ker nodig hebt en niet alleen androgenen. Dat zou iig mijn reden zijn nooit tren of mast ofzo only te zetten.

Omdat je ook oestrogenen in je fl**ker nodig hebt en niet alleen androgenen. Dat zou iig mijn reden zijn nooit tren of mast ofzo only te zetten.

Ik vroeg het aan TS. En als je dan toch antwoord geeft motiveer dan waarom oestrogenen altijd perse nodig zijn onafhankelijk van het specifieke doel van een kuur. Ik kan me specifieke doelen voorstellen waarin tren e een heel goede keuze is en oestrogenen erg ongewenst. (wat dacht je van een cutkuur of een kuur waarin je geen pure massa wil maar juist meer hardheid en een paar kilo extra harde spiermassa)

En tren e.d zijn natuurlijk niet puur androgenen het zijn AAS en dat is anabole androgene steroïden.

Terug
Naar boven