XXL Nutrition

primo+tren alleen Gebruikerservaringen

Ik vroeg het aan TS. En als je dan toch antwoord geeft motiveer dan waarom oestrogenen altijd perse nodig zijn onafhankelijk van het specifieke doel van een kuur. Ik kan me specifieke doelen voorstellen waarin tren e een heel goede keuze is en oestrogenen erg ongewenst. (wat dacht je van een cutkuur of een kuur waarin je geen pure massa wil maar juist meer hardheid en een paar kilo extra harde spiermassa)

En tren e.d zijn natuurlijk niet puur androgenen het zijn AAS en dat is anabole androgene steroïden.

Prima, je hebt oestrogeen nodig voor o.a je immuunsysteem. Loopt ergens in de AAS-sectie ook een topic van door GetXXL, voordat dat er was heb ik het al mogen ervaren door een darmontsteking op te lopen door een verkeerde verhouding van oestrogenen/androgenen. Dit is o.a bevestigd door Cools en m'n huisarts.

Ik zou Tren A en Mast P nemen. Beide direct voor het slapen nemen!

Als je weet hoe, kan je ze met een slinspuitje zetten.

Vooral dat voor het slapen nemen is idd een top tip, thanks nog daarvoor hehe. Geen nachtzweet niks.

Neem nu maandje tren a ed met slinspuitje. Ideaal, maar merk sinds afgelopen week dat ik toch wel last krijg van wat agressie en zweetbuien. Eerste 3 weken helemaal nergens last van:)

• Topic Starter Topic Starter
Neem nu maandje tren a ed met slinspuitje. Ideaal, maar merk sinds afgelopen week dat ik toch wel last krijg van wat agressie en zweetbuien. Eerste 3 weken helemaal nergens last van:)

als ik alleen dit krijg ben ik al zeer tevreden haha, ben meer bang voor de moodswings/achterdochtigheid maar lees dit gelukkig niet vaak dus dat aantal zal wel op 10% zitten ofzo.

als ik alleen dit krijg ben ik al zeer tevreden haha, ben meer bang voor de moodswings/achterdochtigheid maar lees dit gelukkig niet vaak dus dat aantal zal wel op 10% zitten ofzo.

Zweetbuien zijn alleen snachts dus ook goed te doen en slaap ook redelijk goed.
moodswings totaal geen last van, achterdochtig wel stuk meer dan normaal maar me vriendin vind t wel grappig:p.

Eerste week wel alleen kreeg ik last van plekken waar ik injecteerde (kramp in borst, bi en tricep) dus ben ik overgestapt naar sochtends.
Is dat veel verschil met bijwerkingen?

Ik zet op advies van GJM nu bijna 5 weken 100 mg ED voor ik ga slapen. Heb echt bijna geen last van nachtzweten wat toch wel prettig is. Ook geen mentale sides, alleen zweten tijdens inspanning.

• Topic Starter Topic Starter
De test is nodig omdat ik een vriendin heb.. Die vind het niet leuk als ik 8 weken geen libido heb..

bovendien denk ik dat ik met 500 primo 300 ace nergens meer zin in zou hebben!

Terug
Naar boven