Fitness Seller

primo

bobby12

Novice
Waardering
1
Lengte
1m75
Massa
98kg
Vetpercentage
13%
Nou ik heb een klein vraagje, ik zat in de 4de week van deze kuur(mijn eerste kuur overigens):

week 1-10 test e 500mg
week 1-4 winstrol 50mg p/d

Ik was dus bijna klaar met de winstrol, moest nog 2 dagen ca. Maar ik heb nu een blessure waardoor ik ca 8 weken niet kan trainen.

Mijn vraag is nu kan ik het beste gewoon stoppen met mijn kuur en binnenkort beginnen aan mijn nakuur met nolvadex? Ik ben bang dat als ik dit doe dat ik erg veel massa verlies. Iemand adviseerde mij om daarom Primo te pakken op een lagere dosis en beweerde dat dit mijn massa verlies zou beperken? is dit waar of is het onzin?

Dan ben je gewoon aan het bridgen.
Primo onderdrukt ook.

Gewoon off gaan. Eerste kuur meteen bridgen wordt dit, nergens goed voor nu al. Off gaan, over 2 weken beginnen met nakuur. Dan wachten tot je blessure voorbij is. Vervolgens nog weekje of 2/3 trainen om in te komen en dan weer beginnen met de kuur.

• Topic Starter Topic Starter
Maar het zou dus wel kunne helpe om massa te behouden? losgezien van het feit dat waarschijnlijk slechter is voor mijn gezondheid

nee gewoon stoppen

Maar het zou dus wel kunne helpe om massa te behouden? losgezien van het feit dat waarschijnlijk slechter is voor mijn gezondheid

Welke massa? Alsof je nu spontaan spieren gaat afbreken nu je 8 weken niet kan trainen. Alles wat je kwijt raakt zit er straks binnen 2 weken weer op.

Gewoon zorgen dat je goed blijft eten.

Terug
Naar boven