AndroidHealthClinic

primo

cop

Cool Novice
Waardering
0
primo lijkt een prachtig anabool omdat je zelfs met een 'slecht dieet' zou aankomen..maar wat is de realiteit? en is de haaruitval beperkt?

primo lijkt een prachtig anabool omdat je zelfs met een 'slecht dieet' zou aankomen..maar wat is de realiteit? en is de haaruitval beperkt?

kan natuurlijk nooit je doel zijn om via een slecht dieet aan te komen

dieet en training zijn nog altijd de basis hoor
denk dat je primo best neemt met test

realiteit is dat je dankzij zoekfunctie zelf alles kunt opzoeken;)

primo komt het best tot z'n recht tijdens een periode van calorie restrictie. dus niet met een slecht dieet maar met een uitgekiend,schoon en hoogwaardig cutting dieet. verwacht niet kilo's aan te komen maar om zoveel mogelijk spiermassa vast te houden terwijl je je vet percentage tot een minimum brengt.

onder 800-1000mg is weggegooid geld imo.

-rodge

en dan mag je een hoop geld hebben

klopt, maar je kan het natuurlijk ook op 300-400mg ew proberen maar als je dan echt niks merkt,wat ik je bijna op papier kan geven, is het pas echt zonde geld. maar als je er het geld voor(over) hebt en het goed doseerd heb je een aas die je voor altijd een warm plekje geeft :D

-rodge

• Topic Starter Topic Starter
calorie retrictie..;dat is wat ik bedoelde...en wat met het haarverlies???

heb primo weleens op 400mg p/w gedaan met test enat op 500mg p/w was wel lekker kuurtje.
verder heeft "rodge" helemaal gelijk. primo=lekker!

het kan toch niet zijn dat je je lichaam probeert mooi om te bouwen en dat je je niks aantrekt van je haren...voor mij is dat één geheel...lichaam en hoofdharen.....voor diegene die kaal worden is het gemakkelijk dan om te zeggen gewoon afscheren..ze kunnen niet anders...ik let op wat ik neem want wil wat ik nog heb houden (deca,anavar,test/dutasteride)

ehm...ik heb het eigenlijk gewoon uit gemakzucht geschoren. 1 x in de week tondeuse er over heen en klaar. 'sochtends na het douchen handdoek over m'n kop en m'n haar zit weer toppie :D

-rodge

ja rodge is wel gemakkelijk maar niet iedereen gaat met zo'n koppie hé

Primo is een waanzinnig product alleen underrated omdat je er de tijd voor moet nemen en redelijk schoon moet dieten. Daarnaast zie je er geen spectaculaire pompgrote spieren van maar makkelijk houdbare strakke gains. Tja da's tegenwoordig niet snel genoeg meer he dus is Primo meteen 'k*t'.

Ik heb het gebruikt, met succes, op 300-400mg per week. Met test en winny.
Als beginner dan he ;)

in combinatie met anavar een goede cutting cycle

Terug
Naar boven