AndroidHealthClinic

primo

test/primo/var is wel weer heerlijk imo :D

de test op 500mg ew omdat,omdat het gewoon de basis voor elke kuur moet zijn.
de primo op 1000mg ew, voor de redenen die ik al eerder genoemd heb.
de anavar op 60-80mg ed, voor de extra kracht die het geeft tijdens de cut en om er extra hard uit te komen.

maar dan is het zeker geen beginners kuur meer zoals je aan de doseringen kunt zien.

-rodge

Een gram hormonen in de week naast nogeens een halve gam tetsosteron raad ik niemand aan tenzij je zeer ervaren bent. Primo of niet.

een gram primo lijkt me wel geil maar dan kun je of je kop kaalscheren of een pruik nemen want de haaruitval lijkt me niet mild

Een gram hormonen in de week naast nogeens een halve gam tetsosteron raad ik niemand aan tenzij je zeer ervaren bent. Primo of niet.

ik kan me hier wel in vinden, ik gaf enkel aan dat primo vaak te laag gedoseerd gebruikt word en dan word afgeschilderd als een waardeloos product wat het zeker niet is imo. een halve gram test erbij is niet nodig(wel lekker) maar een 250mg ew om coïtusual disfunction te voorkomen is een must imo.

-rodge

Ik ben echt fan van primo, iedereen die ik ken is positief over primo.

Zoals al eerder genoemd is primo echt underrated.

Een eerste kuurtje 400mg primo met 500mg test is erg lekkah!

Nadeel van primo is wel dat de gevorderde kuurder inderdaad op 800mg moet doseren, en primo is gedoseerd op 100mg/ml.

Dat betekent dus 8ml alleen al aan primo in de week, en dat is zwaar k*t, helemaal met oogpunt op pijnlijke spuitplekken waar je een redelijke kans op maakt met een UG-lab.

maar voor de rest; primo, i love it!

heeft er iemand wel eens gehoord van primos van galenika ?

Terug
Naar boven