XXL Nutrition

probleem met bestellen in buitenland

philaprilia

Dutch Bodybuilder
Waardering
9
hi,

Een maandje geleden wou ik een aantal supplementen via bodybuilding.com bestellen.
Aangezien ik dit nog nooit had gedaan me eerst wat geïnformeerd en een visa kaart aangevraagd.
Met de gunstige wisselkoers leek het me wel interessant.

Volgende spullen besteld:

Jak's Animal Stak Pak, One Animal Pak And One Animal Stak Universal Animal Pak, 44 Paks
Universal Animal Stak, 21 Paks
Solaray L-5-hydroxy Tryptophan, 60 Capsules (slaapkwaliteit)
Biochem Neuro-PS, 60 Softgels (met nodige vitamine voor goede opname)
Free Bodybuilding.com Quality T-Shirt, XL, White

(PS = phosphatidylserine)

totaal = 90 euro

Krijg ik vandaag volgende mail binnen:
I have just contacted customs to check the progress of your order. They have stopped it for a series of inspections. I have sent all of the information that customs may need to get your order to you. We do appreciate your patience with this and know that it is frustrating. Please contact us again if you need further assistance.

Wat denken jullie, iemand al eens dergelijke situatie meegemaakt...ga ik afstand moeten doen die multivitaminen vanwege te hoog gedoseerd?

Grtz

Ik denk eerder dat ze moeilijk gaan doen om de 5htp die je ook hebt besteld.Hier in NL mag het in ieder geval niet ingevoerd worden.Ik weet niet hoe het bij de zuiderburen is geregeld.

zal niet liggen aan de multis volgens mij (er staan twee sups op je lijstje die ik niet ken).

Zou me nu nog geen zorgen maken sinds het evengoed kan zijn dat je gewoon de pech had dat ze je pakje uitgekozen hebben om het te onderzoeken en uiteindelijk (na één of twee dagen) beslissen om alles te laten passeren.

Ik heb dit ook ooit eens gehad en alles kwam netjes toe nadat bb.com custom services had gecontacteerd.

mvg,

bart

Ja dat kan gebeuren natuurlijk. Niets van aantrekken. Uw sups gaan enkele dagen vertraging hebben of...

als ze illegaal zijn in Nederland (kan onmiddellijk worden nagegaan door de douane daar) komt er juist niets aan natuurlijk. Worden dan in beslag genome

Douane is daar enorm streng
grt

Ja dat kan gebeuren natuurlijk. Niets van aantrekken. Uw sups gaan enkele dagen vertraging hebben of...

als ze illegaal zijn in Nederland (kan onmiddellijk worden nagegaan door de douane daar) komt er juist niets aan natuurlijk. Worden dan in beslag genome

Douane is daar enorm streng
grt

Mijn pakketjes zijn atm 2x in frankrijk aangekomen, en niet via nederland(fedex) via bb.com. Dan zou in principe toch voor jullie makkelijk zijn, omeraan te komen?

• Topic Starter Topic Starter
Pfff...nog steeds niets toegekregen. Zelfs geen melding dat ze vertraging hebben voor controle.

Standaard mail vermoed ik, maak je geen zorgen, heb véél gelezen en mss binnenkort ook eens m'n eerste bestelling op bb.com plaatsen, nu met die goede (voor ons toch;)) dollarkoers ideaal

En heb je al nieuws? Ik heb zelf al 2keer besteld vanBB.com en nooit problemen gehad ,denk gewoon dat je pech hebt dat ze jouw pak er hebben uitgekozen..Zou me verder geen zorgen maken :cool:

Terug
Naar boven