Fitness Seller

Probleem met cd-tje branden

CitizenD

Freaky Bodybuilder
Waardering
33
Ik wou dus wat muziek op een cd branden via Nero. Maar steeds loopt hij tijdens het branden vast???

Ik heb de goede snelheids enzo gewoon ingesteld,maar hij loopt vaak toch weer vast,meestal bij hetzelfde nummer (die ik overigens wel 1 keer op een cd al eerder heb kunnen branden)soms bij anderen. Maar sommige nummers band hij wel goed, alleen loopt hij weer vast als ik hem wil afspelen???

Wie o wie heeft hier de oplossing voor?Karma in return

je brander naar de knoppe?

welke berichten geeft je nero tijdens het branden? copypast het es

• Topic Starter Topic Starter
je brander naar de knoppe?

welke berichten geeft je nero tijdens het branden? copypast het es

Dat is het hem dus juist, hij geeft geen berichten aan, hij blijft gewoon haken op een percentage, en hij blijft haken op de duur van de brandtijd. Erg vreemd want er is niets mis met mn pc.

mmm...strange. Is het een gewone CD-R of CD-RW. Ik heb soms wel dat indien ik een CD-RW gebruik bij nero, het programma ook vastloopt, maar bij CD-R niet.

Wat voor media gebruik je?

Ik heb beetje zelfde probleem gehad. Nero liep altijd vast op % of 10 ofzo. Af en toe deed hij het wel en dan weer niet.

Bij mij lag het aan spyware, als ik eerst ff ad-aware draaide was het probleem weg.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de reacties mensen. Tis me uiteindelijk wel gelukt met een CD RW. Geen idee waarom de gewone CD-R's het niet deden,maar ik heb er wel mooi een stuk of 4 verpest

Terug
Naar boven