XXL Nutrition

probleem met kuur

ronny30

Dutch Bodybuilder
Waardering
11
hey, tijdje geleden dat ik nog iets heb gepost. maar ik zit nu met een probleempje. ik ben nu sinds een klein weekje bezig met 10iu hgh 5/7 en 750mg testo enanthaat, 800mg boldenone per week en 50mg d-bol/dag.
ik val elke dag een 200gr af, terwijl ik mijn ghg hoog doseer, en met de d-bol erbij ZEKER zou moeten aangekomen, ook al is het maar vocht. ik ben bijna 32j ben 174cm en weeg 88kg bij 9% vet. mijn doelstelling is om 100kg toch zeker te halen. de hgh trek ik een jaar lang door, afwisselend met verschillende AAS. weet iemand wat de oorzaak zou kunnen zijn? ik heb gehoord dat het na 2-3 weken zou stabilliseren en dat dit normaal zou zijn in het begin. dit is niet mijn eerste keer, maar deze situatie wel.

Heb geen verstand van HGH maar 10iu is wel veel

Klinkt als recomping.
Je wordt breder, gedefinieerd maar niet zwaarder, klopt dat?

---------- Post toegevoegd Wed 23 Jan 2013 om 22:45 ----------

En idd, aanbevolen is geloof ik te starten op 4-5 iu om gelijk de eerste week al op 10 te zitten lijkt mij veel.
Wat voor een hgh is het? Dat maakt meestal ook wat uit.

• Topic Starter Topic Starter
10iu is idd veel. maar 5iu vond ik eerlijk gezegd de moeite niet. en als je eens goed leest, zie je dat 8iu zeker een must is.

---------- Post toegevoegd Thu 24 Jan 2013 om 02:48 ----------

ja,mijn vrouw zegt dat ik een constante pomp heb en voller lijk. maar aangezien ik pas een kleine week met hgh bezig ben, lijkt me dit straf dat het door de hgh komt.

5iu heeft volgensmij ook echt pas zin na je 30e, maar pin me hier niet op vast, en dat is dan ook niet voor bodybuilding.

Maar ik bedoelde eigenlijk dat het meestal werd opgebouwd naar 10iu.

Daarbij als je het nu al merkt is dat wel snel, wat voorn hgh is het?

ik ben begonnen op 5iu een weekje en toen naar 10iu gegaan, maar niet echt last van sides, behalve een tintelende pink :-) het zijn kigs.

5iu heeft volgensmij ook echt pas zin na je 30e, maar pin me hier niet op vast, en dat is dan ook niet voor bodybuilding.

even off topic, jij bent 17 en hebt ervaring met HGH?

ik word volgende maand 32, staat trouwens ook in mijn post :-)

Even voor de goede orde. Is de HGH van Chinese makelij of hebben we het hier over pharmaceutische somatropin?

kigs? legit? zeker weten?

Zover ikweet is 90% van de kigs faked of zwaar underdosed.
Heb je al bloods laten checken?

gast ga slapen je heb geen ervaring lult poep dus slaaplekker

God je woord hier toch ook wel altijd vriendelijk aangesproken. Als je er niet tegen kunt heb je ook zo iets als een "negeer" lijst. Succes ;)

voor er word gezegd dat het fake is en al dat gedoe.... dat was mijn vraag niet. zelfs al was het fake, met de d-bol alleen al zou ik vocht moeten vasthouden. daar heeft de hgh niks mee te maken. en ja, ik vertrouw die persoon blindelings, heeft enkel alles top gehad en heeft goeie referenties en ken hem al 10 jaar in deze sport. dus met verwijten en gedoe ben ik niet verder mee geholpen. dus zolang je zelf nooit aan de hgh hebt gezeten, zijn alle theorieen waardeloos. laat de ervare mensen liever posten.

Dan denk ik dat jij in het verkeerde topic post, ik zeg alleen de ervaringen die ik met kigs heb zijn niet goed, Riptropin bijv wel.
probeer het hier eens: http://forum.dutchbodybuilding.com/f133/

En het kan heel goed mogelijk zijn dat je aan het recompen ben imo, waarom vind je de weegschaal zoveel belangrijker dan de spiegel?

Dan denk ik dat jij in het verkeerde topic post, ik zeg alleen de ervaringen die ik met kigs heb zijn niet goed, Riptropin bijv wel.
probeer het hier eens: http://forum.dutchbodybuilding.com/f133/

En het kan heel goed mogelijk zijn dat je aan het recompen ben imo, waarom vind je de weegschaal zoveel belangrijker dan de spiegel?

mijn doel is volgende jaar een wedstrijd te doen en dan moet ik sowieso zwaarder staan. en gewicht vind ik ook een rol spelen. en ben jij echt 17 en al aan de hgh???? en ik heb in die sectie al gekeken en als ik zo lees heb ik de real deal.

Wij hebben ongeveer het zelfde doel. Zegt genoeg lijkt me? :)

Succes man!

en permanent on hgh, dat droom ik ja, vriend van mijn moeder is bodybuilder en mijn kennis op het gebied van hgh en insuline (wat nog niet veel is maar wel wat) heb ik van hem meegekregen :)
En hij en de meeste waar hij mee traint zweren bij riptropin, maar als kigs ook werken is dat toch heel mooi? :D

is veel teveel man je moest opbouwen vanaf 2iu enz..
meteen op 10iu = H4rdk00r sides

Edit: wat eet je als ik vragen mag ? normaal de eerste weken dat je on bent op HGH win je een pak vocht ...

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven