XXL Nutrition

probleem met media player 10

dj_phreak

2024 sterkste 50+er van Zuid Holland
Elite Member
Waardering
499
Lengte
1m82
Massa
117kg
Vetpercentage
... of eigenlijk weet ik niet precies of dat het probleem is. Heb sinds enkele dagen Windows Media Player 10. Het is ook de 'default player' voor alle formaten. Nu merk ik echter dat videobestanden van sites als PutFile en dergelijke nooit worden weergegeven. Ik krijg een stel knoppen in het venster en meer niet. Wie weet een oplossing? En ja, dan krijg je karma. Als het geen ingewikkeld verhaal is, want dan begrijp ik toch niet waar je het over hebt. :)

• Topic Starter Topic Starter
*schopt, en is vertwijfeld dat de experts ook stil blijven...*

even windows media opstarten en het volgende even proberen extra-->opties tabblad prestaties en kijken of ''verbindings snelheid bepalen'' en ''standaard buffer methode'' staat aangeklikt. En anders even naar het tabblad netwerk en daar het volgende aanvinken: Multicast - Udp - TCP - HTTP. En anders even windows media player 10 bij ''software'' in het configuratie scherm verwijderen en opnieuw downloaden en installeren
succes

Windows media player 10 valt niet te verwijderen. Die heeft zich helemaal vastgenageld in je systeem; cadeautje van ome Bill :thumb:

Ik heb ditzelfde probleem ook lang gehad. Ik heb alles geprobeerd en er was voor mij maar een oplossing. Staan er meerdere profielen op je computer?
Probeer of het daar wel werkt. Als dat het geval is moet je een nieuw profiel voor jezelf aanmaken en de oude verwijderen. Als het goed is werkt het op je nieuwe profiel wel.

dr. Gonzo zei:
Windows media player 10 valt niet te verwijderen. Die heeft zich helemaal vastgenageld in je systeem; cadeautje van ome Bill :thumb:

Ik heb ditzelfde probleem ook lang gehad. Ik heb alles geprobeerd en er was voor mij maar een oplossing. Staan er meerdere profielen op je computer?
Probeer of het daar wel werkt. Als dat het geval is moet je een nieuw profiel voor jezelf aanmaken en de oude verwijderen. Als het goed is werkt het op je nieuwe profiel wel.

Geouwehoer :D

Met diverse 'Lite' progs kun je alles weghalen wat je maar wilt!

Ik daag je uit om met een simpel "lite" progje WM10 compleet te verwijderen.

karma als het je lukt :D

Ik heb WMP10 niet geinstalleerd staan. Ik gebruik (heel verstandig) voor audio Winamp, voor DVD PowerDVD (vanwege de geluidsopties!) en voor video BS Player
Wat wil je dan, dat ik naar je toe kom en met je peceetje aan de slag ga? :D

Probeer dit eens:
[Link niet meer beschikbaar]

Kies de XP Lite Profesional en voer deze registratiegegevens in:
Name: LitePC
License No.: 1255-4876-3396
No of users: 666
activation serial: puutbe7dtjt2

Laat het programma NIET het net op gaan!
Als dit niet lukt heb ik nog een oudere versie voor je die perfect is en het gewoon doet.

Succes!

Terug
Naar boven