MuscleMeat

Probleem met NFO bestand openen

calibre

Freaky Bodybuilder
Waardering
40
Lengte
1m85
Massa
92kg
Vetpercentage
11%
Ik ben een redelijke noob op vlak van computers en vandaar deze vraag.

Gisteren downloadde ik via BitTorrent EyeQ. Ik heb weinig ervaring met BitTorrent maar kreeg toch het rar bestand binnen. Na het rar bestand te unzippen kreeg ik drie bestanden;

nfo1.jpg - 103563

Toen ik op op het icoontje met de pc en de i op klikte kreeg ik echter de foutmelding: Systeeminfo kan dit NFO bestand niet openen. Het bestand kan beschadigd zijn of van een niet herkenbare versie zijn.

Heb ik een programma nodig om NFO te openen? Of is het bestand beschadigd?

Je moet het met kladblok/notepad openen..

• Topic Starter Topic Starter
Ok dat is allemaal al gelukt. Nu lukt het mij nog niet om die BIN/CUE op schijf te branden.

Via Roxio lukte het helemaal niet dus heb ik speciaal Nero gedownload omdat ik daar een gids van gevonden had : (WeetHet - CDRW - Hoe brandt ik een CUE/BIN CD-image met Nero?)

Daar staat in het begin:

2. Start Nero.

Als Nero nu opstart met de Wizard kies dan "Close Wizard", als Nero opstart met "New Compilation" klik dan op "Cancel". Kies nu uit het menu "File" - "Burn Image".

Er is echter bij "File" geen Burn image te bespeuren. Op weethet staat onder "refresh compilation" eerst "write cd" en dan "burn image". Bij mij staat er onder "refresh compilation" gewoon "options"

Indien nodig maak ik morgen wel een screen.

Kijk :) hier hebben ze het verstopt bij nero :
48xpanp.jpg - 103588

of gewoon via Nero ImageDrive ...
Alcohol 120% of Alcohol 52%

etc ;)

gebruik daemon tools, lekker handig

ik heb eyeq ook... heb er een virtuele cd van gemaakt zoals den dimi uitlegt. werkt als een trein...

heb alleen nog niet veel tijd gehad om het eyeq te gebruiken... :(

Als ik bij Daemon tools probeer de cue bestand te mounten, ik veronderstel dat dat is wat ik moet doen, dan zegt hij: "Unable to mount image, file not accesible"

Als ik bij Nero Burning Rom probeer via die "Burn Image" de cue te openen dan wil hij ook niet, is er nu iets fout gegaan met dat cue bestandje?

Een enkele keer kan dat Cue bestandje wel eens stuk gaan jah ...
Kun je dat CUE-tje ergens uploaden ? (rapidshare ofzo?) en die .NFO ook? dan kan ik er eens voor je naar kijken .. ik heb wel vaker lopen klooien met die bestandjes om het klaar te krijgen.

niemand?

Terug
Naar boven