XXL Nutrition

Probleem met SD kaart en Telefoon, halp.

Thommie

Advanced Bodybuilder
Waardering
111
Lengte
1m93
Massa
93kg
Vetpercentage
9%
Dag broeders,

Ik zit met een probleem, mijn telefoon (HTC Desire S) herkent mijn sd kaart niet meer. Het probleem is ontstaan nadat ik hem onveilig verwijderd heb toen hij via mijn aan mijn laptop was verbonden. (wat ik al 100x gedaan heb zonder problemen)

Nu heb ik het kaartje via een adater in mijn laptop gedaan en geformatteerd op fat32, maar dit heeft niet geholpen.

En als ik nu de sd kaart in mijn laptop doe op precies dezelfde manier herkent mijn laptop hem nu ineens ook niet meer ???

Ik heb ook geprobeerd een andere sd kaart in mijn telefoon te doen, maar die wordt ook niet herkend.
Mijn kaartje is een Samsung Micro SDhc 8gb, en het kaartje wat ie ook niet herkend is een Transcend micro SDhc 4gb kaartje.

Wie kan mij helpen of heeft hetzelfde probleem gehad? :(

Wordt de kaart ook niet herkend onder Instellingen > Opslag > SD-kaart? Misschien dat hij daar wel tussen staat en dat je 'm eerst via dat menu moet formatteren voordat je 'm ziet als map.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb hem net in mijn broers telefoon gedaan (ook een htc desire S) en daar wordt hij wel herkend, en kan ie er alles mee..

Dus mijn telefoon is ****ed up?

Ik heb hem net in mijn broers telefoon gedaan (ook een htc desire S) en daar wordt hij wel herkend, en kan ie er alles mee..

Dus mijn telefoon is ****ed up?
Daar lijkt het dan wel op ja. Je hebt je telefoon vast al opnieuw opgestart? Zo ja, dan zou je een hard reset nog kunnen proberen.

yes, alleen opnieuw opstarten werkt ook niet echt, alleen batterij eruit trekken. Hard reset bedoel je factory reset mee?

yes, alleen opnieuw opstarten werkt ook niet echt, alleen batterij eruit trekken. Hard reset bedoel je factory reset mee?
Hoezo werkt opnieuw opstarten niet? Ook sinds het gedoe met je SD-kaart begon?

En een hard reset is idd een factory reset.

Het opnieuw opstarten werkte al langer niet, op de aan en uit knop drukken had geen effect behalve dat hij vergrendelt, hoe lang ik de knop ook indruk. Het heeft eerder wel gewerkt en ik weet hoe het moet.

Ik doe zo wel een factory reset dan. bedankt voor je hulp

heeft niet mogen werken, men zegt dat mijn sd kaart lezer in mijn telefoon dan stuk is.

Terug
Naar boven