Fitness Seller

probleem met zonnen

Frontliner05

Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
68kg
hey allemaal,

ik heb een probleem met zonnen.

ik ben in de mei vakantie naar turkije geweest, ik ben daar flink bruin geworden het enige nadeel is dat ik een paar x met me t-shirt aan in slaap ben gevallen tijdens het zonnen
nu bij terugkomst(al 2 maanden geleden)
keek ik in de spiegel en zag ik dus dat ik hele bruine benen en onder armen had(ook een gebruint gezicht)
alleen ben nu wit onder me t-shirt en dat ziet er niet uit.

dus weten jullie wat zou helpen(geen zonnebank of cremes)
ouders -.-

alvast bedankt!

Waarom geen cremes? Als je nu met een hogere factor de bruinere delen insmeert dan kunnen de wittere delen 'inhalen' en krijg je alles ongeveer gelijk. ;)

Wat je ook kunt doen is gewoon zo in de zon gaan liggen. Trekt vanzelf wel bij tot egaal kleurtje. De ''schade'' is nu al geweest dus maar beter accepteren en gewoon zo naar het strand enz ook al sta je beetje voor lul misschien :D

Laatst bewerkt:
zonnen...

Ik zou een paar zonnebank sessies doen... Trekt vanzelf bij. En je moet niet proberen het bruine af te dekken. Je wordt vanzelf egaal bruin. Gewoon in de zon kan ook wel opzich, maar zonnebank gaat veel sneller en is imo veiliger dan uren bakken in de zon.

Als je geen zonnebank of cremes wilt gebruiken, zit er toch maar 1 ding op? Zonnen zonder T-shirt.

Over een week of 1/2 is je kleurtje wss toch al weg van vakantie...

Ik had dit vorig jaar echt erg xD Leek wel duo penotti. Kwam door surfen, ik had toen een pak waarbij je korte mouwen en ppen had. En dan de hele zomer zo doorbrengen. Enkele weken geleden zag je het nog vaag dus het gaat niet zomaar ineens weg.

Zoals T zegt, bruine delen insmeren werkt wel goed. En leer je zelf aan om gewoon altijd je shirt uit te doen als je in de zon zit (tenzij het winter is)

Terug
Naar boven