XXL Nutrition

Probleem na injectie

auw

door de naald schuin gehouden te hebben en hij daarna teruggesprongen is,heb je denk ik wel wat trauma veroorzaakt.Misschien ook rakelings langs een zenuw gegeaan.Ibruprofen nemen en het ff aankijken,denk dat je binnen een aantal dagen weer op de been ben (haha leuke wordt speeling)
Ik weet wel een hele goeie fysio/sportmasseur die je vast kan helpen in monster,just let me know
groetjes en sterkte mart

je kunt naar apotheek gaan en vragen naar diclofinak (geen idee hoe je t schrijft) zijn igg 12,5mg tabs die ontstekingsremmer zijn

idd ontstekingsremmers nemen (apranax, brufen,...)
het lijkt wel dat het pijnlijkste al achter de rug hebt.
blijf je er last van hebben naar een dokter gaan die niks tegen AS-gebruik heeft (dat zijn de beste dokters:D )
en een tip voor in het vervolg: als je voelt dat je wel eens foutief zou kunnen geprikt hebben in je been --> benen zeker niet trainen 's anderendaags,
maar daar ben je nu wel achtergekomen hé? gaat wel over kerel!

• Topic Starter Topic Starter
krieltje zei:
auw

door de naald schuin gehouden te hebben en hij daarna teruggesprongen is,heb je denk ik wel wat trauma veroorzaakt.Misschien ook rakelings langs een zenuw gegeaan.Ibruprofen nemen en het ff aankijken,denk dat je binnen een aantal dagen weer op de been ben (haha leuke wordt speeling)
Ik weet wel een hele goeie fysio/sportmasseur die je vast kan helpen in monster,just let me know
groetjes en sterkte mart

Ik denk zelf ook dat ik langs een zenuw ben gegaan. Voelde ook dat me been stuiptrekkingen wilde gaan maken.

Bedankt voor de tips iedereen, dat stelt me toch wat gerust.

Morgen weer een injectie en laten we hopen dat het gewoon weer goed gaat, anders zit ik me 2 lamme benen en kan ik een rolstoel gaan zoeken ;).

De laatste tijd (afgelopen 4 weken:D ) zet ik elke dag in m'n benen (heb behoorlijk veel trauma in m'n bilspieren), iets waar ik vroeger nogal huiverig voor was. Ik raak geregeld zenuwen o.i.d. want heb bijna elke dag last van m'n poten. Het is niet ondraaglijk, maar even door de knieen gaan is knap gevoelig! Ik verwarm m'n spuiten wel altijd even en masseer de ingespoten plek een paar minuten.

dennis999 zei:
je kunt naar apotheek gaan en vragen naar diclofinak (geen idee hoe je t schrijft) zijn igg 12,5mg tabs die ontstekingsremmer zijn

dat is alleen op recept bro..

ibuprofen ofzoiets in hogere doseringen werkt ook ontstekingsremmend..

of even langs je huisarts bro

dutch windmill zei:
dat is alleen op recept bro..

ibuprofen ofzoiets in hogere doseringen werkt ook ontstekingsremmend..

of even langs je huisarts bro

die van 25 mg of hoger ja,
heb nu die van 12,5mg voor me liggen, zijn zowel in nl als dld vrij te verkrijgen in apotheek:
fabrikant:novartis
voltaren, dolo 12,5mg
wirkstoff: diclofenac met als extra toegevoegde kalium;)

had laatst ontstoken kniepezen/banden weet t niet precies meer. kreeg voor 5 dagen 25mg tabs diclofenac voorgeschreven en weg was ontsteking

Terug
Naar boven