Fitness Seller

probleem wat te doen tegen acne

tomweenk

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
68kg
Vetpercentage
6%
beste body builders ik ben nu net klaar met mn nakuur en heb best wel veel last van accne ik heb al veel gelezen over vit b 5 enzo maar weten jullie toevallig nog meer dingen wat ik kan doen zodat me moeder me niet mee zou nemen na de dokter tegen dit probleem zodat t snel over gaat ?

en nnog een vraag kan je vit b 5 ook tijdens een kuur gebruike of hindert dat je gains

Sterke stats heb je. Zijn die van voor of na je kuur?

Ik gebruik twee maal per dag een zalfje met benzoylperoxide, die van 10 procent. Vrij verkrijgbaar bij je apotheek. Werkt verrassend goed en snel, vind ik.

In welke mate heb je het? Je kunt in ieder geval vitamine B5 gebruiken, 4x 2.5 gr per dag. Daarnaast benzoylperoxide 5% op de plekjes los. 10% zoals hierboven biedt zo uit m'n hoofd geen voordeel t.o.v. 5%, en kun je minder lang gebruiken, omdat je huid er sneller van kapot gaat (je krijgt echt lelijke rode vlekken). Let op: blekende werking. Srs.

• Topic Starter Topic Starter
Sterke stats heb je. Zijn die van voor of na je kuur?

Ik gebruik twee maal per dag een zalfje met benzoylperoxide, die van 10 procent. Vrij verkrijgbaar bij je apotheek. Werkt verrassend goed en snel, vind ik.

Nee die stads moet je niet na kijken daar klopt geen drol meer van zit bijna. Iet meer op forum alleen soms even voor een vraag zoals dit bijv haha maar thanks voor advies !

klaar met kuren en 68 wegen NIJS! weet je zeker dat je raak hebt geprikt?

• Topic Starter Topic Starter
In welke mate heb je het? Je kunt in ieder geval vitamine B5 gebruiken, 4x 2.5 gr per dag. Daarnaast benzoylperoxide 5% op de plekjes los. 10% zoals hierboven biedt zo uit m'n hoofd geen voordeel t.o.v. 5%, en kun je minder lang gebruiken, omdat je huid er sneller van kapot gaat (je krijgt echt lelijke rode vlekken). Let op: blekende werking. Srs.

Ja vrij veel kleine bultjes op MN rug zij MN moeder en paar flinke jongens op schouders zegma die vrij gevoelig zijn ook al zit er niks meer in

---------- Post toegevoegd Sat 16 Mar 2013 om 13:08 ----------

klaar met kuren en 68 wegen NIJS! weet je zeker dat je raak hebt geprikt?

Zoals hierboven staat stads kloppen niet haha

---------- Post toegevoegd Sat 16 Mar 2013 om 13:13 ----------

Heb jij vit b5 al WL is gebruikt dan en waar heb je dat besteld anders ?

www.stopacne.nl

Had het gebruikt na m'n roa kuur omdat ik bang was voor 'n eventuele relapse. Maar niks aan het handje, ben al ruim 2 jaar clean, geen puist te bekennen.

Why the **** zou je vitamine B5 gebruiken naast roa?

bijwerkingen van al dat juicy vriend
naar de derma gaan en om roa vragen

vit b5 heeft geen zin nu

Terug
Naar boven