Fitness Seller

Probleem

Matau

Pick up the iron and lift
Elite Member
Waardering
52
Heb een probleem, telkens als ik iets minimaaliseer dan blijft hij vast hangen en kan ik niks meer aanklikken, alleen kan ik dan nog op bureaublad rechtemuisknop doen dan verschijnt er wel dat menutje maar als ik op een van die dingen klik gebeurt er niets.
hij lijkt of hij telkens blijft hangen

virusje?
Iets aan de grafische instellingen veranderd?

systeemherstellen gedaan?
Ben je zeker dat het geen virus is?

• Topic Starter Topic Starter
systeemherstellen gedaan?
Ben je zeker dat het geen virus is?

Ik weet niet wat het precies is/was maar naar een tijdje zo te hebben laten staan doet hij het nu weer normaal.
wat het precies geweest is weet ik niet, het blijft me een raadsel.
Heb ondertussen wel virusscan erover gegooit misschien dat het toch een virusje was.
maar toch bedankt

Heb een probleem, telkens als ik iets minimaaliseer dan blijft hij vast hangen en kan ik niks meer aanklikken, alleen kan ik dan nog op bureaublad rechtemuisknop doen dan verschijnt er wel dat menutje maar als ik op een van die dingen klik gebeurt er niets.
hij lijkt of hij telkens blijft hangen

dat heb ik hier ook soms

Doen deze klachten zich toevallig voor als je MSN LIVE ! messenger actief hebt?

• Topic Starter Topic Starter

Ik heb er nu geen last meer van, maar had gisteren wel msn live aanstaan maar dat heb ik nu ook.
Misschien dat pc bezig was met een grote update

of net uit Hotmail komt ;)

Heb ik ook al gehad ... als je dan in je Taskmanager (taakbeheer maw, rechts klikken in de startbalk),
op het tabje processen in de lijst IExplore.exe beëindigt loopt het weer normaal.

Nieuwe MSN installeren en FireFox gebruiken ;)

Dit probleem *schijnt* zich voor te doen op alle pc's waar Messenger 7.x series op hebben gestaan ... ik heb van een member een workaround gekregen maar dat nog niet uit geprobeert.

workaround :scratch:

Terug
Naar boven