Fitness Seller

Probleem!

jumperke1tje

Huge Freak
15 jaar lid
Waardering
307
Lengte
1m79
Ik heb daarnet RocketDock geïnstalleerd, geen idee of het er iets mee te zien heeft maar toch, even ter informatie...

Ik heb een programma staan 'magic desktop'.
Geen idee wat het is maar ik klikte er per ongeluk op.
Nu als ik iets naar een andere map wil slepen of naar de prullenbak, lukt het niet ???

Ik weet niet meer wat er precies verscheen maar ik ben niet bevoegd om deze bewerking uit te voeren...

Hoe maak ik dit ongedaan?

beetje weinig info he....programma gestart?

• Topic Starter Topic Starter
Hmm is opgelost denk ik.
Nu lukt alles maar toch, iemand enig idee wat het was?

Magic Desktop – de beste software ter wereld voor kinderen tussen de 2 en 10! Magic Desktop biedt een veilige manier om computers te delen met kinderen. Het werkt als een besturingssysteem op computers met Windows en is zowel kindbestendig als kindvriendelijk.

waarschijnlijk zorgt het programma ervoor dat je niks kan veranderen aan je pc, zodat kids hem niet kunnen slopen.

• Topic Starter Topic Starter
Magic Desktop – de beste software ter wereld voor kinderen tussen de 2 en 10! Magic Desktop biedt een veilige manier om computers te delen met kinderen. Het werkt als een besturingssysteem op computers met Windows en is zowel kindbestendig als kindvriendelijk.

waarschijnlijk zorgt het programma ervoor dat je niks kan veranderen aan je pc, zodat kids hem niet kunnen slopen.

Ja dacht ook wel zoiets, maar zelf ik kon niets meer doen!

Terug
Naar boven