MuscleMeat

probleem

naturell

Huge Freak
Waardering
540
Lengte
1m86
Massa
85kg
Vetpercentage
15%
beste forumleden,
Ik heb draadloos internet thuis. Maar als ik bijvoorbeeld met mijn gsm op internet wil via dat draadloos internet lukt dat niet??? Ik voer dan het wachtwoord in en er komt een boodschap dat het wachtwoord fout is, maar het is toch het juiste.
Weet iemand wat het probleem zou kunnen zijn ?

Is toch echt het verkeerde wachtwoord dan.
Hoofdletters misschien?

Misschien dat er in je router staat welk mac adres verbinding mag maken, heb ik thuis ook ingestled zodat de buren niet kunnen inloggen als ze me wachtwoord weten.

• Topic Starter Topic Starter
Nee, is echt het juiste wachtwoord. Ik heb op alles gelet (hoofdletters enzo...)
Mac adres :scratch: Ik ben een echte noob op dit gebied dus kun je het een beetje verduidelijken.:P
Kan het dat er maar één toeganspunt is(dus voor mijn laptop) ofzo?

Als je er niks van weet dan heb je het ook niet ingesteld, ik had het 3 jaar geleden ingesteld en kon met me nieuwe tel niet op me router en het heeft me toen 2 uur gekost om erachter te komen.

En over dat toegangspunt, denk dat er wel meer op kunnen.

haal een vriend zijn laptop in huid en probeer hiermee op internet te raken bij je thuis..
als dit niet lukt is je wachtwoord echt fout,
maar niet gevreesd, als je 1 pc staan hebt die op het draadloze netwerk kan kun je het wachtwoord makkelijk terugvinden :)
laat nog iets weten moest je met een andere laptop er wel / niet op raken

haal een vriend zijn laptop in huid en probeer hiermee op internet te raken bij je thuis..
als dit niet lukt is je wachtwoord echt fout,
maar niet gevreesd, als je 1 pc staan hebt die op het draadloze netwerk kan kun je het wachtwoord makkelijk terugvinden :)
laat nog iets weten moest je met een andere laptop er wel / niet op raken
Ik heb het wachtwoord thuis staan op een blad papier en nog kan het niet :fuu:

een o een 0 en een O lijken heel erg op elkaar he

in je config router gaan en mac adres van computer gebruiken problem solved

doei

Ik heb hier in de buurt voor een bedrijfje een hele berg laptops verkocht met gratis aansluiting thuis, nou dat ging onderhand ook vaker fout als goed, altijd iets met die wachtwoorden.
Ook de standaard wachtwoorden van UPC en KPN liep ik elke keer mee te kloten.

(kan natuurlijk ook aan mij liggen) :D

typ in je cmd ipconfig

dan zie je aantal ips pak de ip gateway en voer die in je browser in je komt dan zo in de config van je router kan je van alles instellen

het kan ook zijn dat je in je tel andere soort beveiliging heb gekozen dat niet overeen komt met beveiliging van router, wel de juiste nemen, ik zelf heb tkip en aes is beste beveiliging

groet

typ in je cmd ipconfig

dan zie je aantal ips pak de ip gateway en voer die in je browser in je komt dan zo in de config van je router kan je van alles instellen

het kan ook zijn dat je in je tel andere soort beveiliging heb gekozen dat niet overeen komt met beveiliging van router, wel de juiste nemen, ik zelf heb tkip en aes is beste beveiliging

groet
Say whut :scratch:
Kan je nog één keer proberen uit te leggen, dan krijg je karma:)

en van die beveiling van telefoon is het niet, want ook met ps3 kan ik niet erop.

ken je geen computernerd in je nabije omgeving? als ik een probleem heb vraag ik het aan Sjoerd, die kan ook hacken enzo.

nop, ik ken geen sjoerd :)

naturel gouden tip voor je, beveiliging van je router uitschakelen dan moet die het zeker doen zo niet mag je me vernederen

ik hoor het zo wel

Misschien heb je een WPA/WPA2 wachtwoord ingesteld en gebruikt je fone enkel WEP?

Terug
Naar boven