MuscleMeat

Probleempje

ira

Cool Novice
Waardering
0
Beste bodybuilders,

ik ben al bezig met een kuur van 10 weken lang, en ik zit nu in week 7 en volgende week wordt week 8. maar ik kom teste te kort. ik heb alleen maar nog 2ml over van teste en 1ml van trenbolone-e. en ik was ook van plan om vanaf week 8 beginnen met winny tabs en door trekken naar week 12 en dan gelijk beginnen met na kuur.

vraag is, wat kan ik nu beste doen?

- volgende week teste + tren spuiten en vanaf week 10 beginnen met nakuren en de winny tabs laten voor volgende kuur?

- vanaf nu beginnen met winny tabs en blijven slikken tot week 10 en dan beginnen met nakuur? maar heeft het wel nut om alleen 2 weken winny tabs te gaan slikken?

- 3e mogelijkheid laat ik aan jullie over :(

ik heb hier veel gelezen op dbb maar ik kon geen zelfde verhaal vinden om te kijken wat de mogelijkheden zijn. bedankt alvast bro's!!

ik zou er voor kiezen om volgende week te beginnen met winny en dan gewoon 4 weken en dan nakuur ;en dat je tekort komt is altijd zo ligt aan die vials doseren gaat dan wat moeilijker.

gewoon bij halen en het volgens plan afmaken.

-rodge

als je er zo vlug aan kunt komen dat doen en voor de volgende keer er erg in houden dat je iets minder uit een vial haalt .

• Topic Starter Topic Starter
als je er zo vlug aan kunt komen dat doen en voor de volgende keer er erg in houden dat je iets minder uit een vial haalt .

ik zal morgen vragen voor een nieuwe test-e, maar ik krijg zeker andere merk dan GG. want ik ga met spoed van andere gast kopen die dichtbij is. maakt dat veel uit als ik anders dan GG pak?

thnx...

ik zou gewoon test e doortrekken tot week 12
samen met die winny

dan 2 weken stoppen en nakuur

nee, test tot week 12. winny tot week 14 en dan meteen nakuur.

-rodge

mag ik vragen waarom doortrekken naar week12 de teste? kan ik niet beter gewoon tot week10 teste en tot week12 winny endan nakuur? want zo was mijn schema eigenlijk.

mag ik vragen waarom doortrekken naar week12 de teste? kan ik niet beter gewoon tot week10 teste en tot week12 winny endan nakuur? want zo was mijn schema eigenlijk.

ik vind dat je een enanthate ester nooit korter moet nemen dan 12 weken aangezien je pas na een week of 4 echt wat van begint te merken. en waarom zou je het niet doen.....je moet toch bij halen en heb je dus zat :D

-rodge

ik vind dat je een enanthate ester nooit korter moet nemen dan 12 weken aangezien je pas na een week of 4 echt wat van begint te merken. en waarom zou je het niet doen.....je moet toch bij halen en heb je dus zat :D

-rodge

zekers.....enath minimaal 12 weken! that is my boy!
zelf roep ik altijd minimaal 8 weken maar zelfs dat is kort

en dat dan met eq en deca? minimaal 16 weken?

zekers.....enath minimaal 12 weken! that is my boy!
zelf roep ik altijd minimaal 8 weken maar zelfs dat is kort

en dat dan met eq en deca? minimaal 16 weken?

thnx vrienden, jullie hebben me gered. ik zal door trekken naar week 12 de test-e en winny tot week 14 en week15 beginnen met nakuren.

nogmaals bedankt!!

Heb je zelf ook nog een mening?? :rolleyes:

mijn mening WAS, dat ik gewoon tot week 8 zou injecteren en winny tabs bewaren voor volgende kuur.

maar ik heb beter oplossing gekregen van me vrienden hier.

ik hoop het alleen dat die gast wel nog test-e heeft liggen :o

mijn mening WAS, dat ik gewoon tot week 8 zou injecteren en winny tabs bewaren voor volgende kuur.

maar ik heb beter oplossing gekregen van me vrienden hier.

ik hoop het alleen dat die gast wel nog test-e heeft liggen :o

Neem is gewoon tot week 12 test prop, als je toch moet bijhalen zou ik test prop nemen tot aan je nakuur, lekker prikken tot je kan pcten, vind ik ideaal. Met lange esters eindigen is maar niks omdat ja dan telkens 2 weken niet spuit, wel ON bent maar niet vollen bak. Dont waste valuable cycletime ffs.

Neem is gewoon tot week 12 test prop, als je toch moet bijhalen zou ik test prop nemen tot aan je nakuur, lekker prikken tot je kan pcten, vind ik ideaal. Met lange esters eindigen is maar niks omdat ja dan telkens 2 weken niet spuit, wel ON bent maar niet vollen bak. Dont waste valuable cycletime ffs.

daarom laat ie de winny door lopen.

-rodge

Terug
Naar boven