AndroidHealthClinic

Probleempje

straight up

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m73
Massa
84kg
Vetpercentage
6%
Beste BB's

Voor te beginnen dit is mijn kuurtje waar ik verlopig met bezig ben:

1-10 Tren E 400mg pw

1-10 mast E 400mg pw

1-10 Test E 400mg pw

1-6 Winny 40mg ed

10-14 Tren A 150mg eod

10-14 Mast P 150mg eod

10-14 Test P 150mg eod

1-15 HCG 500iu pw

16-20 1tab arofixen ed

Maar nu mijn vraag... Zit in week 9 van de kuur.

Alles mooi verlopen volgens het plan tot nu toe... Maar nu na week 9 al mijn Enanthaats op, heb nochtans nauwkeurig opgetrokken. Mijn tren was er na week 8 al door, wat ik niet zo een ramp vond, dacht trek die mast e en test e nog door tot week 10, maar ook die zijn op nu! Eigenlijk zou ik nog 1weekje moete doen wat doe ik nu best???

Heb hier nog wat losse vials liggen test e gewoon even een weekje testosteron only??? Alleen ben ik niet echt zeker van de echtheid van die losse vails.. Zijn zo wat verschillende meningen over.. Van de rest ben ik 100% zeker heb die vials er bij gekregen.

of vanaf volgende week starte met de korte esthers, En dan maar 13 weken doen???

Hopelijk kan iemand me hier bij helpen!?

Alvast bedankt!

Korte esters doen en volgende keer iets ruimer inkopen ;-)

Je bedoeld glazen singles Test E gewoon van 1 ml ?

Als je aan de echtheid twijfelt had je ze niet moeten kopen :D

• Topic Starter Topic Starter
Je bedoeld glazen singles Test E gewoon van 1 ml ?

Als je aan de echtheid twijfelt had je ze niet moeten kopen :D

Jeps glazen singels...

Heb ze er gratis bij gekregen. Er zijn er echte van maar ook veel fakes je weet misschien ondertussen wel over wat het gaat?

---------- Post toegevoegd Thu 14 Jun 2012 om 21:45 ----------

Korte esters doen en volgende keer iets ruimer inkopen ;-)

Dus een weekje test e only is niet aangeraden??

ampullen heet dat. en idd, als je twijfelt had je ze niet moeten inkopen.
in principe zou je gewoon lekker off kunnen gaan.. 9 a 10 weken is toch wel zat
en anders trek je hem nog een weekje of 2 door als je nog Test E hebt liggen, daarna off

Hoop dat die wel echt zijn voor je. Daar ging ik lekker op.

Maar gewoon korte esters beginnen. Ik zou de tren a wel weekje korter doen dan de test en mast bro.

Hoop dat die wel echt zijn voor je. Daar ging ik lekker op.

Maar gewoon korte esters beginnen. Ik zou de tren a wel weekje korter doen dan de test en mast bro.

Thnx!

Begin ik maandag met de korte...

---------- Post toegevoegd Fri 15 Jun 2012 om 22:47 ----------

ampullen heet dat. en idd, als je twijfelt had je ze niet moeten inkopen.
in principe zou je gewoon lekker off kunnen gaan.. 9 a 10 weken is toch wel zat
en anders trek je hem nog een weekje of 2 door als je nog Test E hebt liggen, daarna off

Gratis bij gekregen.

Zou niets kopen waar ik niet zeker van ben.

Jeps glazen singels...

Heb ze er gratis bij gekregen. Er zijn er echte van maar ook veel fakes je weet misschien ondertussen wel over wat het gaat?

---------- Post toegevoegd Thu 14 Jun 2012 om 21:45 ----------

Dus een weekje test e only is niet aangeraden??

Zijn fake. Ik heb ze ook gratis gekregen. Er bestaat een topic van in de echt nep sectie met dezelfde batchnummer.

Gezien de lange esters doorwerken zou je misschien ook een weekje niet kunnen prikken en dan met de korte beginnen? Je zit nu namelijk in de eerste (2) week van je korte esters eigenlijk met een dubbele dosis. Of is dit ook je bedoeling?

Gezien de lange esters doorwerken zou je misschien ook een weekje niet kunnen prikken en dan met de korte beginnen? Je zit nu namelijk in de eerste (2) week van je korte esters eigenlijk met een dubbele dosis. Of is dit ook je bedoeling?

Zo had ik het eigenlijk nog niet bekeken :).

Wat is het meest aangerade weekje tussen laten of meteen starte met de korte??

gewoon doorgaan, of bridge ff 2 weekjes met alleen test e, maar ja als je twijfeld dat ze echt zijn is dat al moeilijk.
ik doel op:
dan zit je sinds week 8 zonder tren? en je begint in week 12 dan pas weer met tren en mast... zal je weer wat beter op de stof reageren.

gewoon doorgaan, of bridge ff 2 weekjes met alleen test e, maar ja als je twijfeld dat ze echt zijn is dat al moeilijk.
ik doel op:
dan zit je sinds week 8 zonder tren? en je begint in week 12 dan pas weer met tren en mast... zal je weer wat beter op de stof reageren.

Heb Inderdaad 8 weken tren gedaan zit nu eind week 9 maandag begint mijn 10de week.

Wat jij mij aanraad is om:

week 10: 500mg test e

week 11: 500mg test e of 750mg?

week 12 beginnen met mij korte esters?

Ja ik twijfel inderdaad ofdat ze echt zijn...

Maar heb me eens ingelezen op de echt of nep sectie en daar zijn de meningen wat verdeeld zijn ook veel reals van in de omloop

Ja dat is eigen keus man... heb wel enige ervaring met fake stuff, de real deal ruikt de olie meestal echt zoals het hoort te ruiken, fake stuff ruikt meestal niet eens... je weet wel wat ik bedoel toch, die AAS olie geur... maar zou het niet doen.

ja is een moeilijke... je zou echt ff tot week 12 niks kunnen doen,
zodat je weer ff beter op de gear reageerd, maar of het veel zal schelen...
bridge met 500 mg test van week 8 tot week 12 en dan korte esters zou ik persoonlijk doen.

maar in het geval van neppe gear zou ik toch wel direct lekker doorgaan op korte esters... pauze zonder gear..

500mg test als bridge? :D

Geef me gewoon nog wat raad..??

Zou er voor morgen moeten uitzijn :D.

Ga ik gewoon een weekje niets doen, dan starte met de korte?

Ga ik een weekje of 2 enkel op die test e waar ik niet 100% zeker van ben en welke dossis dan 500mg 750mg of...?

Ga ik meteen starte met die korte vanaf volgende week?

Meningen zijn hier nogal verdeeld dus is vrij ingewikkeld wat ik nu best doe :)!

Laatst bewerkt:
Het is niet ingewikkeld, moeilijke keuze gewoon.

ik zou NOOIT en te nimmer gear pakken waar je niet zeker van bent.

gewoon starten met je korte esters. of regel wat test waar je zeker van bent en bridge ff paar weekjes... om de receptor gevoeligheid weer op te zwepen.

Het is niet ingewikkeld, moeilijke keuze gewoon.

ik zou NOOIT en te nimmer gear pakken waar je niet zeker van bent.

gewoon starten met je korte esters. of regel wat test waar je zeker van bent en bridge ff paar weekjes... om de receptor gevoeligheid weer op te zwepen.

meteen starten met de korte of een weekje tussen laten?

meteen door. weekje heeft geen voeten in aarde.

Zou gewoon meteen doorgaan.

Terug
Naar boven