XXL Nutrition

problemen bij het afzuigen van olie

Ciko

Freaky Bodybuilder
Waardering
1
hallo

ik pak netjes een spuit met 2 naalden, ik zuig 1 cc lucht in me spuit en druk dit dan in me vial voor het druk zetten, dan draaik ik de vial om en zuig ik 1 ml test uiit het vial leuk en aardig nu wil ik in het zelfde s puit deca gaan zuigen dus ik zet weer 1 cc lucht in het spuite en spuit dit in het deca vial maar dan gaat de vloeistof van test ook mee met de lucht

Spuit omgekeerd houden ( vial bovenaan , spuit onderaan)

Ik trek alleen de vloeistof uit die vial, dus niet eerst lucht zuigen.
Probeer dat eens.

Oooooo brother, wat dacht je ervan om, met de naald omhoog, de plunjer naar achteren te trekken en dan de nieuwe vail er op z'n kop op te zetten.

Spuit er eerst wat lucht in..zo creer je een onderdruk

• Topic Starter Topic Starter
lol idd ik moest de spuit met de naald omhoog houden en de vial ondersteboven dan gaat alles goed thx jongens

maar moet je perse lucht zuige en dit in de vial perse???

en wat als er wat lucht zit in je olie en dit in je spier spuit kan dit kwaad???

thx con voor je duidelijke uitleg

groetkes

je moet gewoon dikkere naalden halen voor het opzuigen..

beter geen onsteriele lucht erin (hoewel die er toch wel in komt maar toch).

die onsteriele lucht? goed ga ik ff discussie opwekken. zodra gg/gs of who-ever amps/vials vult zit er lucht in. of wil je zeggen dat de producten zouden worden gemaakt in een vacuum-ruimte.

zit ie nou al in je hol?

maar wat gebeurt er nou als er wat lucht mee komt in uw spierekem bij het injecteren?

10ml is dodelijk, een klein beetje moet niet uitmaken.

Als je kleine belletjes erin hou, de spuit even onder hete kraan doen dan gaat dat wel weg en hoef je helemaal geen lucht mee te injecteren.

Terug
Naar boven