XXL Nutrition

problemen bij het afzuigen van olie

Waarom doe je dan moeilijk, Ciko. Gewoon geen lucht spuiten in de vial. Dan gaat het ook wel lukken.

• Topic Starter Topic Starter
ja maar dan is het niet meer op te zuige ofzo?

Raar dat het mij anders ieder keer weer lukt. :)

Gewoon 2 spuiten nemen.
Kan er ook geen test in je deca vialletje terugkomen of andersom:)

hallo

ik pak netjes een spuit met 2 naalden, ik zuig 1 cc lucht in me spuit en druk dit dan in me vial voor het druk zetten, dan draaik ik de vial om en zuig ik 1 ml test uiit het vial leuk en aardig nu wil ik in het zelfde s puit deca gaan zuigen dus ik zet weer 1 cc lucht in het spuite en spuit dit in het deca vial maar dan gaat de vloeistof van test ook mee met de lucht

:roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol:

Sorry hoor, maar ik ging helemaal stuk toen ik dit las.
Je weet toch dat vloeistoffen veel zwaarder zijn dan lucht, dus die 1ML lucht zat lekker veilig bovenin je spuit, toen je die 1ML Test in je deca ampul vermengde :roflol:

Nee, ff serieus nu, hardgainers gaf het ook al aan: Koop dikke naalden van bv 50 / 1.0, deze zijn lekker lang en dik, ideaal voor het opzuigen van je gear, toen ik ze gebruikte van 1mm dik, had ik nooit lucht in de vial hoeven spuiten etc..

Er komt sowieso lucht van buitenaf in die vail, dat kan niet anders. Anders zou je vail, als hij leeg is, onder een vacuum van -0,5bar staan. Onmogelijk.
Zodra er een beetje vacuum is ontstaan in die vail, en je die naald eruit haalt zuigt hij die lucht wel aan op het moment dat je hem eruit haalt.

En chicky/chicko of wat dan ook, beetje lucht injecteren is no problem.

Oja, en spuiten doe je altijd met 1,2mm. Dat spuit lekker vlot! Doe het in me bil altijd met die maat :rolleyes:

Er komt sowieso lucht van buitenaf in die vail, dat kan niet anders. Anders zou je vail, als hij leeg is, onder een vacuum van -0,5bar staan. Onmogelijk.
Zodra er een beetje vacuum is ontstaan in die vail, en je die naald eruit haalt zuigt hij die lucht wel aan op het moment dat je hem eruit haalt.

En chicky/chicko of wat dan ook, beetje lucht injecteren is no problem.

Oja, en spuiten doe je altijd met 1,2mm. Dat spuit lekker vlot! Doe het in me bil altijd met die maat :rolleyes:

Ik weet niet naar wie deze reactie is..

Maar met 1mm naalden, bedoelde ik het opzuigen van de juice! ;)

Betreft lucht in je vial spuit; dit vind ik ook onzin, moest alleen lachen dat hij de lucht wilde spuiten, maar in plaats daarvan de test in de andere ampul spoot..

Als je post niet aan mij gericht was, vergeet deze post dan.

ik heb net een inject gezet in men been met een naaldje van 0.55x 25 wat ging dat lekker pijnloos

ik ga echt niet met 1.2 mm in men been liggen peuteren ze!!

Hehe, in me been zou ik dat ook niet doen nee! Wordt lastig lopen dan :o
BTW met 1,2 moet je hem lekker diep kunnen steken, anders rent het vloeistof er 2 keer zo hard uit dan dat je het erin gespoten heb!

Ps, Ironmind; die post was niet perce op jou gericht, gewoon over die hele vacuum discussie

Terug
Naar boven