Fitness Seller

Problemen met k*t computer.

Gister gewoon weer een halve dag Medieval total war 2 gespeeld dus lijkt me niet dat het aan de grafische kaart ligt.. Zal dit ook even proberen.

Memtest geeft niets aan, kan ze wel even vervangen maar zit nu helaas niet thuis.

Moet zeggen dat ik ook geen memtest had uitgevoerd, waarschijnlijk had die ook niks aangegeven ook.

• Topic Starter Topic Starter
i know that feel bro, krijg ook constant blauwe schermen nu:(

eerst raakte laptop overhit door teveel stof en viel hij gewoon uit na een tijd, dus schoongespoten en heb nu denk ik iets van hardware kapotgemaakt want hij kan geen 30 minuten aanstaan vooraleer ik een blauw scherm krijg.

@ mensen die er iets van kennen: zou ik hem nog proberen te laten maken bij een winkel of gewoon nieuwe kopen?

Post je BSOD dump eens?

zoals?

staat er iets van
nv*****.dll tussen?

zoals?

staat er iets van
nv*****.dll tussen?

zal het je dadelijk weten te zeggen wanneer ik weer eens een blauw scherm krijg (maar ga toch een nieuwe kopen, heb laptop ontstoft met perslucht, dus heb wss gewoon iets kapotgemaakt:o)

Heb je al BlueScreenView of WhoCrashed al geprobeerd ?
Dankzij deze 2 software kan je achterhalen welke hardware of de driver de probleem veroorzaakt.
Meestal is het de RAM die niet goed is , kan ook evegoed audio of video driver zijn of andere.

Terug
Naar boven