XXL Nutrition

Problemen (Vooral De Huid) na kuren...

Bezoekers in dit topic

Nosaj85

Novice
Lid geworden
10 nov 2011
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
82kg
Ik ben in september 2010 na wanhopig trainen en maar niet groeien aan de spuit gegaan :o Dit op advies van mijn Personal Trainer... Maar kreeg gegeven moment hartkloppingen en hoestbuien en ben ermee gestopt in november 2010. Ik ben wel 11 kg bijgekomen, maar voelde dat er iets niet goed zat ???.. Sinds het stoppen heb ik last van een jeuk die van binnen uit komt en bultjes op mijn benen, armen en rug... Heb ook allergien ontwikkelt voor melk, rijst, rood vlees, garnalen en vooral insektenbeten. Dat alles had ik never nooit eerder... Mijn huid is nu echt verpest. Eigen schuld zou je zeggen, maar heb me laten adviseren door mijn PT en heb daar ook aardig voor betaald, maar zit nu alleen met deze sh***. Is er iemand die me iets kan adviseren? Een soort (verlate) nakuur ofzo... Ik wil mijn clearskin terug...
 
Zet er even bij hoe je kuur + nakuur er uit zag.
 
Het probleem is dat ik niet eens weet wat er in mijn lichaam gespoten werd. Vertrouwde mijn PT gewoon en merkte dat ik sterker werd, totdat mijn lichaam vreemd deed. De kuur werd 3 keer per week toegediend. Ben dan gewoon abrupt gestopt. Geen nakuur gehad.
 
Lijkt mij dus #1 erachter komen wat er allemaal is geïnjecteerd en dan naar een arts met verstand?! Nakuren zal nu iig geen effect meer hebben.

goodluck!
 
Tegen de jeuk en om je huid rustiger te krijgen ( klinkt als galbultjes ) zou je aan de huisarts om tavegil kunnen vragen, voor zover je dat al niet krijgt. Dit helpt hier heel goed tegen. Het enige nadeel is dat bij langdurig gebruik je lichaam aan de hoeveelheid gewend raakt en de voorgeschreven dosering dan niet meer voldoende helpt.

Vervelend dat je blinde vertrouwen in je PT dit als resultaat heeft.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb kunnen achterhalen wat ik gebruikt heb...

Ik was eerst voor ongeveer 4 weken aan de Supersustanon en Supertrembulon...
Nadien werd Testoviron toegevoegd voor 4 weken.

Toen mijn lichaam vervelend reageerde ben ik er mee gestopt... Dus hoop dat ik weer "gezond" kan worden.

Bij voorbaat dank
 
Back
Naar boven