- Waardering
- 239
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 116kg
spiertje16 zei:*FLUIT
peopleeees peoplesss
waar ben je man
je gaat me toch niet zeggen dat fok.nl niks over sadam heeft![]()
Ik wil niks over die homo kwijt.....
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
spiertje16 zei:*FLUIT
peopleeees peoplesss
waar ben je man
je gaat me toch niet zeggen dat fok.nl niks over sadam heeft![]()
Markywannabee zei:eigenlijk is saddam best een patser!
als je nagaat was hij nooit zo erg geloofs gezint! ik bedoel dan kwa kleren dragen en had het wel aan de stok met menig geloofs persoon in zijn toenmalige land ( dacht ik ) hij werd ook zwaar beveiligd ook als hij zich op straat vertooonde want hij was zijn eigen leven ook niet zeker.
ondanks dat alles heeft hij irak toch eenigzins onder controlle gehouden! dus eigenlijk ( "ben zelf pro bush" EDIT -- pro noord amerika ) zijn ze er nu op dit moment niet zo veel beter af nu al die radicalen in irak zelf naar de macht proberen te grijpen en er nog noooit zoveel burgers en aanslagen en bommen zijn afgegaan en gedood.
Santoz zei:Ik gok dat het zo'n zaakje wordt als Pinochet of andere zieke tirannen uit het verleden die uiteindelijk een proces krijgen waarna ze in feite gewoon rustig verder hun leventje kunnen leiden zonder écht gestraft te worden...
Peoples zei:Advocaat Saadoun Janabi van de voormalige rechter Awas al-Bander, één van de medeverdachten in het proces tegen Saddam Hussein, is vermoord. De man werd gisteren ontvoerd vanuit zijn kantoor in Bagdad. Hij is in de buurt van zijn kantoor doodgeschoten.
De man werd gisteren door tien gewapende mannen uit zijn kantoor meegenomen. Enkele uren later werd hij dood aangetroffen, zo heeft de politie vandaag gemeld. Zijn lichaam was met kogels doorzeefd. Wie er precies achter de moord zit, is nog niet bekend. Saadoun was afgelopen woensdag aanwezig bij de eerste dag van het proces tegen Saddam, maar kwam daar niet aan het woord.
De moord is een flinke tegenslag voor het tribunaal dat de zaak tegen Saddam en zeven medeverdachten behandelt. Er zullen zware maatregelen worden getroffen om de rechters en advocaten in het proces te beschermen.
(bron:fok.nl)

guardian zei:Jaja, daarom dat ie berecht wordt voor een Koerdische rechter onder toeziend oog van VS, denk eens na...
alles is erop gericht om hen de kogel te geven, bedenk maar eens hoeveel bezwarende shit hij wss weet over de Amerikanen, een recept voor een oneerlijk proces en een snelle dood
spiertje16 zei:gatverdamme wat walg ik daarvan
echt gewoon walgen en met pure haat tegen aan kijk
ik hoop dat alle info over sadam en vs naar buiten komt
spiertje16 zei:gatverdamme wat walg ik daarvan
echt gewoon walgen en met pure haat tegen aan kijk
ik hoop dat alle info over sadam en vs naar buiten komt
spiertje16 zei:

Leophyte zei:Saddam is de duivel zelf.. inderdaad!!
Maar waar ik met m'n kop niet bij kan is het hele proces.. Het kost erg veel geld, terwijl volgens mij toch wel duidelijk is waar het op uitdraait. Veroordeling en dan executie. Nou mensen, 1 kogel door z'n kop en je bent van al het gezeik af, simpel zat. Heb liever dat ze dat geld gebruiken voor de wederopbouw van het land!

CitizenDildo zei:Geldt overigens ook voor het proces tegen Saddam, als je tegen hem getuigt kan je je doodvonnis zowat al tekenen, ik ben echt bang dat hij uiteindelijk maar een jaartje of 2 zit...
Peoples zei:Advocaat Saadoun Janabi van de voormalige rechter Awas al-Bander, één van de medeverdachten in het proces tegen Saddam Hussein, is vermoord. De man werd gisteren ontvoerd vanuit zijn kantoor in Bagdad. Hij is in de buurt van zijn kantoor doodgeschoten.
De man werd gisteren door tien gewapende mannen uit zijn kantoor meegenomen. Enkele uren later werd hij dood aangetroffen, zo heeft de politie vandaag gemeld. Zijn lichaam was met kogels doorzeefd. Wie er precies achter de moord zit, is nog niet bekend. Saadoun was afgelopen woensdag aanwezig bij de eerste dag van het proces tegen Saddam, maar kwam daar niet aan het woord.
De moord is een flinke tegenslag voor het tribunaal dat de zaak tegen Saddam en zeven medeverdachten behandelt. Er zullen zware maatregelen worden getroffen om de rechters en advocaten in het proces te beschermen.
(bron:fok.nl)
Leophyte zei:Saddam is de duivel zelf.. inderdaad!!
Maar waar ik met m'n kop niet bij kan is het hele proces.. Het kost erg veel geld, terwijl volgens mij toch wel duidelijk is waar het op uitdraait. Veroordeling en dan executie. Nou mensen, 1 kogel door z'n kop en je bent van al het gezeik af, simpel zat. Heb liever dat ze dat geld gebruiken voor de wederopbouw van het land!