MuscleMeat

Nieuws Proces zieke Demjanjuk stilgelegd

Stephen Graham

.
Elite Member
15 jaar lid
50.000 berichten 10.000 likes 10.000 berichten
Waardering
22.094
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het proces tegen John Demjanjuk in München is tot 21 december stilgelegd. Demjanjuk, die van oorlogsmisdaden wordt verdacht, is volgens zijn arts te ziek om naar de zitting te komen.

De 89-jarige Demjanjuk heeft hoofdpijn en last van zijn ledematen. Zijn arts zegt dat er een infectiegevaar is als de geboren Oekraïner naar de rechtszaal komt. Overlevenden van de Holocaust denken dat Demjanjuks gezondheid veel beter is dan dat die lijkt.

Demjanjuk wordt beschuldigd van medeplichtigheid aan de moord op 27.900 Joden in het concentratiekamp Sobibor. Eerder dit jaar leverde de VS hem uit.

Ik denk zomaar dat hij zich een beetje aanstelt met ziekte.

http://www.nos.nl/nosjournaal/artikelen/2009/12/2/021209_proces_zieke_demjanjuk_stilgelegd.html

wel een buffe ouwe gast trouwens......

Hij lijkt op mijn baas :eek:

Voordat er een uitspraak in deze zaak komt heeft hij het loodje al gelegd...

zo waardeloos systeem vind ik dat.
Net of stopte hij joden niet in de gaskamer als ze zeiden dat ze ziek waren.
Deze man moet je gewoon zo ziek als hij is keihard straffen!

Hoofdpijn. :roflol: Niet alleen een goeie smoes voor vrouwen die geen coïtus willen, maar blijkbaar ook voor oorlogsmisdadigers.

zo waardeloos systeem vind ik dat.
Net of stopte hij joden niet in de gaskamer als ze zeiden dat ze ziek waren.
Deze man moet je gewoon zo ziek als hij is keihard straffen!

Want kijk, de mensen praten altijd wel over de joden en
zo, maar die Duitsers waren ook geen lieverdjes hoor!

quote van hans:D

Die man is helemaal niet ziek en bovendien een slecht acteur.

Ik snap echt niet dat mensen hiervoor berecht kunnen worden, die man voerde gewoon zijn werk uit. In oorlogstijd zijn er geen regels.

Laatst bewerkt:
Ook in oorlogstijd zijn er 'regels', r*tard.
Ja dan kun je alle duitsers na oorlogstijd wel gaan veroordelen en tevens ook alle Amerikanen die de beslissing genomen hebben om atoombommen te gebruiken :rolleyes:

Een stempel van "fout" op mensen drukken na een oorlog is gewoon onzin.

Ja kom is met tegenargumenten dan, zo ziek is mijn opmerking niet.

Ok......Nou in een oorlog zijn veel regels Alleen ze worden nog al eens geschonden.

Maar jij doelt er op dat het mischien zo is dat hij al die joden MOEST vergassen?

Wat daar het antwoord ook op is........Hij was/is fout en hij heeft de oorlog verloren! Alleen hij heeft de dans op een veroordeling weten te ontspringen door te vluchten.
Maar gelukkig komt daar nu verandering in en krijgt hij hopelijk hetgeen wat hij verdient.

Ja kom is met tegenargumenten dan, zo ziek is mijn opmerking niet.

:rolleyes:

In oorlog zijn er wel regels, meer nog als in tijden dat er geen oorlog is.

De slachtoffers en nabestaanden van de slachtoffers verdienen het gewoon dat zulke mensen berecht worden.

Simpel weg om het feit dat mensen zoals jij zich er eens echt in kunnen verdiepen wat zoon figuur gedaan heeft.

Ja dan kun je alle duitsers na oorlogstijd wel gaan veroordelen en tevens ook alle Amerikanen die de beslissing genomen hebben om atoombommen te gebruiken :rolleyes:

Een stempel van "fout" op mensen drukken na een oorlog is gewoon onzin.

Willens en wetens massa's mensen naar de gaskamers brengen en alles daaromheen is iets heel anders dan in de functie van soldaat ten tijde van oorlog een soldaat van de vijand ombrengen.

God, waarom blijf ik toch altijd maar ingaan op r**ards.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven