XXL Nutrition

Review Product X - Dermasize

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pro-hormoon
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Je moet het supplement op de huid aan brengen en volgens de producent kom je 4 tot 7 kilo aan
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (groeien)
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 maand
  • Hoe is de smaak van dit supplement? n.v.t. omdat je het op de huid aanbrengt
  • Welke dosis heb je gebruikt? 6 sprays sochtends en 6 sprays savonds
  • Waar heb je het supplement gekocht? body-health.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? -
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €54,00
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja

Mijn review:

Ik ben in de eerste 2 weken zo een 4 en een halve kilo aangekomen en de 2 en halve week daarna nog eens 3 ik moet wel zeggen dat ik het supplement gebruikte in combinatie met cold fusion en veel eiwitten.

product-x.jpg

dat jullie dit geloven, ik geloof hier niet in

• Topic Starter Topic Starter
dan geloof je het niet

Dat is geen pro-hormoon, transdermale plantensterols hebben weinig met pro-hormonen te maken. Er vind geen omzetting plaats naar testosteron.

pff.. dus dit spul werkt beter dan een gemiddelde Test kuur?? hard to believe....

je bent zeker een vriendje van Carlo.. wagenberg en breda liggen immers niet erg ver van elkaar ;)

Ik kan het ook niet geloven, het lijkt mij total crap.

het is ook crap, heb van een vriend van mij een flesje gekregen, omdat hij er allergisch voor was, ik heb er echt helemaal niets van gemerkt, alleen dat het stinkt.. :brew:

Prohormoon????? sure... kheb zelf ook nog een flesje staan..

het is natuurlijk geen 7 kilo spier die ik bijkwam zeker ook wel 2 vet en gecombineerd met andere producten ik ben geen vriendje van carlo ik ken hem via een instructeur op de sportschool en als je goed leest nam ik er ook nog een product voor pomp bij en een eiwitten supplement waarvan ik in 1 maand 5 kilo heb weggevreten ik haal zelf mijn producten daar persoonlijk af omdat ik dan 20% korting krijg en hij is sowieso al iets goedkoper dan in de winkel dus ja. Maar product x kan je ook op allerlei andere plaatsen halen

WINSTROLST zei:
het is natuurlijk geen 7 kilo spier die ik bijkwam zeker ook wel 2 vet en gecombineerd met andere producten ik ben geen vriendje van carlo ik ken hem via een instructeur op de sportschool en als je goed leest nam ik er ook nog een product voor pomp bij en een eiwitten supplement waarvan ik in 1 maand 5 kilo heb weggevreten ik haal zelf mijn producten daar persoonlijk af omdat ik dan 20% korting krijg en hij is sowieso al iets goedkoper dan in de winkel dus ja. Maar product x kan je ook op allerlei andere plaatsen halen

toch vind het erg knap.. 5 kilo in 1 maandje.

ik stond er zelf ook van te kijken daarna heb ik ook nog product x transform gedaan in pilvorm daar heb ik dan weer helemaal niuks van gemerkt dus ja

BULLSHIT heb t zelf ook gebruikt. Ben 1.5 kg a 2 aangekomen maar of het door product x kwam? 5 kg is onzin als je het nog een keer gebruikt laat dan maar een paar voor en na pics zien.

je zegt dat je tijdens het gebruik ervan je eiwitten omhoog hebt gegooid. hoe weet je dan dat je gains wel van de product x kwamen? Dat weet je dus niet.

Ja Andrew ik snap wat je bedoeld het is ook niet 100% aan product x te danken denk ik maar aan de combinatie cold fusion ( voor pomp ) met veel eiwitten dat heb ik ook neergezet misschien had ik iets duidelijker moeten zijn aan het begin van mn post maar ik ben toen samen met een maatje van mij tegelij er aan begonnen hij pakte naasyt de product x nog eiwitten en was 6 kilo bijgekomen ( lichaamsgewicht ) ;) ;)

Tis Troep!

Ben wel wat aangekomen, maar dat had volgens mij meer met me intensiteitverhoging te maken. Het duurde ook nog eens meer als een uur voordat die sjit normaal ingetrokken was. al je kleren zitten eronder...

Troep dus.

ik heb het ook gebruikt vond dat het heel snel introk was binnen 5 min. ingetrokken. het stonk wel maar goed heb ook wel eens smerige creatine drankjes op (revenge). ik vond product x wel goed werken werd er voller van en was 4 kilo aangekomen die ik ook nog eens vast hield. kracht ging niet erg omhoog maar vond het resultaat wel bevredigend en zeker voor herhaling vatbaar! ooh ja ik deed 6 weken over dat flesje voor dat die leeg was en ik gebruikte de normale dosering!

Ik vond het ook maar troep, niks kracht, niks massa..........Ik heb nog het halve flesje thuis staan als iemand het moet hebben meld je maar

:D :D

kan niet werken lijkt me.. Altijd mooi hoe mensen in die zogenaamde wondermiddeltjes geloven..

Je gains zijn waarschijnlijk te wijten aan andere oorzaken..

Idd, ik ken het. Ze maken alles zo mooi hea in die reclames. Voor je et weet trap je dr in. Waarom? Omdat ze naast dat product zo'n prachtige atleet zetten (die natuurlijk nie door dat product zo is geworden maar door testo kuurtjes en jarenlang bikkelen). En dan lopen ze geheimzinnig te doen over 'nog nooit eerder gebruikte ingrediënten' of 'zelfde resultaat als lichte vormen van anabolica'.....

Yeah right...

Mensen (meesten weten et al;) ) doe mij en jezelf een lol en haal een Prometeus catalogus bij de sportwinkel en lees na die mooie verhaaltjes is de 'helpende hand pagina', hierin staan de scores.....

Trainsze,

Ruub

jah bij mij werkte het ook!

ik was in 4 weken 4 kilo aangekomen ik had alleen gebruikt nieks extra erbij, de gewone dingen die ik altijd bijneem..:rolleyes:

ik werd er Alergies van daarom ben ik maar gestopt, opzich best jammer.

btw. ik heb heb het nog in de kast staan..:P

maar ik terwijlfel er tog aan of dat echt zo goed heeft gewerk!

Terug
Naar boven