Fitness Seller

producten die een weightgainer vervangen

cantdenyit

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
82kg
Vetpercentage
12%
hallo,
ik was van plan een weightgainer te kopen, eerst een pot van 2 kg, en ik denk dat zo een pot dan ongeveer 10 tot 15 dagen meegaat? (als ik het mis heb hoor ik het graag) en dan kan je maximaal ongeveer 3/4 kg aankomen in die 10 tot 15 daagse periode.

welke levensmiddelen/producten kan ik gebruiken om zo een weightgainer te vervangen? want dan kom ik waarschijnlijk veel goedkoper uit en het lijkt me wel meer betrouwbaar.

welke producten raden jullie mij aan? ik zelf dacht aan slagroom, aardbeikwark, vla etc, ik weet niet precies waar veel calorieen in zitten! van mij mag er ook wat vet bij zitten!

alvast bedankt!

chocolademelk!

pasta met tonijn o.a.

• Topic Starter Topic Starter
zitten daar dan veel calorieen etc in? voor de eiwitten heb ik eventueel een whey shake thuis liggen!

geloof 900 cal per liter

zooo, meen je dat? ik denk echt dat het er stukken minder waren, welke chocolademelk drink jij dan?

huismerk AH

oke, erg bedankt dan ga ik er waarschijnlijk paar inkopen! heb je misschien nog andere suggesties voor mij?

je kan ook volle melk pakken (500 ml) en daarin 75 gram brinta gooien, even schudden en opdrinken.

aah maar jammer dat ik zelf geen melk binnenkrijg, maar wel chocolademelk etc. wat vind je van producten zoals slagroom? als ik bijvb een vla koop, en het meng met een slagroom?

als je begint met een liter volle chocomelk per dag zal dat wel wat kilo's opleveren daarna kan je eens verder kijken

oke bedankt voor je informatie!

Terug
Naar boven