MuscleMeat

Proefpersonen regio Eindhoven gezocht (20 min, 5 euro)

Koning Eenoog

Incognito
Elite Member
Waardering
5.498
Lengte
1m80
Massa
84kg
Vetpercentage
15%
Yo DBB'ers,

Voor mijn afstuderen aan de TU/e ben ik bezig met een onderzoek voor het beperken van het energiegebruik in huishoudens. Daarvoor ben ik op dit moment een experimentje aan't draaien, waar ik nog proefpersonen voor zoek. In het experiment ga je een gesimuleerde centrale verwarming bedienen waarover daarna enkele vragen worden gesteld. In totaal zal het experiment ongeveer 20 minuten duren, hiervoor krijg je 5 euro wanneer je student/medewerker bent aan de TU, en 7 euro wanneer je 'extern' bent (dus ook Fontys studenten).

Het onderzoek vindt plaats in het IPO gebouw op het TU terrein (in de buurt van het studentensportcentrum). De volgende dagen draai ik nog experimenten:

Donderdag 11 februari
Vrijdag 12 februari

Woensdag 17 februari
Donderdag 18 februari
Vrijdag 19 februari

Hele week van maandag 22 t/m vrijdag 26 februari.

Mocht je interesse hebben laat dit dan ff weten in dit topic, dan PM ik je een link door waar je je kan inschrijven. Je zou er mij mee helpen en zelf op een snelle makkelijke manier wat cash verdienen.

Thnx!!!

Niet allemaal tegelijk..

En wat krijg je wanneer je niet student/medewerker of extern zijt ?

• Topic Starter Topic Starter
En wat krijg je wanneer je niet student/medewerker of extern zijt ?

Uhmz, naja als je geen student aan de TU bent, geen medewerker van de TU bent, dan ben je automatisch extern en krijg je dus 7 euro. Iedereen kan inschrijven, ongeacht opleidingsniveau, leeftijd, etc.

Laatst bewerkt:
7 euro... damn!!!! Alle plaatsen zijn zeker al vergeven???

Zit met Carnaval Das Experiment op in een kroeg en geef 2 gratis biertjes na het voltooien van Das Experiment. Scheelt je nog centen ook!

Er zijn nog wat plekken vrij :D

Misschien een k*tvraag, maar kun je het experiment niet beter digitaal simuleren zodat mensen niet voor 20 min. langs hoeven te komen?

Misschien een k*tvraag, maar kun je het experiment niet beter digitaal simuleren zodat mensen niet voor 20 min. langs hoeven te komen?

Ja dat zou ideaal zijn, maar helaas is dat niet morgelijk. Er wordt aardig wat data opgeslagen, en er zijn nog wat andere zaken die ik alleen hier op de TU ter beschikking heb die nodig zijn.

Het is meer voor mensen die op de fontys zitten of eventueel op de TU. Vanuit de fontys ben je in 5 minuten fietsen hier. Dan is 7 euro voor 20 minuutjes prima, zeker omdat je als student vaak 'gaten' in je dag hebt. Als je even 45 minuten niets te doen hebt kan je toch je avondeten verdienen :)

Ah ok, dan is het moeilijk idd. Voor mij te ver weg, maar succes met je afstuderen.

Kan ik ergens blijven overnachten?

Wow 7 euro voor 20 minuten! Goudmijntje dit! Wanneer kan ik terecht?

Whaha, dit topic is nog een grotere fail dan ik had verwacht. Ik dacht dat er wel wat TU en/of fontys studenten zaten hier. Dan maar weer mensen overhalen in de kantine, wat een klote werk.

Ik kom ook uit Eindhoven maar ik ben altijd incognito omdat de politie me zoekt dus helaas.

Het is meer voor mensen die op de fontys zitten of eventueel op de TU. Vanuit de fontys ben je in 5 minuten fietsen hier. Dan is 7 euro voor 20 minuutjes prima, zeker omdat je als student vaak 'gaten' in je dag hebt. Als je even 45 minuten niets te doen hebt kan je toch je avondeten verdienen :)

Precies! Ben op de VU regelmatig het psychologie gebouw ingelopen met een stapeltje flyers :D
Zit helaas maar een paar dagen per jaar in Brabant... als PSV kampioen wordt en aankomend weekend :klink:

Dat kan ik niet maken man, ik zou achteraf in mn ongeluk lopen met zoveel geld.

Terug
Naar boven