- Waardering
- 5.498
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben morgen in eindhoven dus ik kan je eventueel wel helpen. Hoelaat moet ik waar zijn?

Ik ben morgen in eindhoven dus ik kan je eventueel wel helpen. Hoelaat moet ik waar zijn?
Ja, dit worden de laatste maanden van een lang studentenleven. Het was mooi, het was feest, maar nu ben ik er ook wel klaar mee. Tijd voor dat diploma.
En dan 40 uur per week werken? Eerst reizen? Of gewoon moeder-style; lekker drie daagjes per week werken en alsnog aan je pik trekken in je vrije tijd?
Toevoegen aan mijn budget voor een bench shirt en knie wraps![]()
Ik kom mayB wel even langs, ben aankomende week toch 2 dagen in eindhoven... is het makkelijk te bereiken vanaf station?

Dat kan ik niet maken man, ik zou achteraf in mn ongeluk lopen met zoveel geld.

Krijg je het contact of op je rekening? Zijn er ook goedkope hotels in Eindhoven want ik kom helemaal uit Parijs dus om zelfde dag nog terug te gaan wordt mij een beetje te veel. En ik zou ook graag beveiliging tot de bank willen want met zoveel geld in me zak wordt ik hoogstwaarschijnlijk een doelwit van zakkenrollers. Ik ga het dan meteen op mijn spaarrekening zetten en lekker rentenieren!!
Krijg je het contact of op je rekening? Zijn er ook goedkope hotels in Eindhoven want ik kom helemaal uit Parijs dus om zelfde dag nog terug te gaan wordt mij een beetje te veel. En ik zou ook graag beveiliging tot de bank willen want met zoveel geld in me zak wordt ik hoogstwaarschijnlijk een doelwit van zakkenrollers. Ik ga het dan meteen op mijn spaarrekening zetten en lekker rentenieren!!
epische shit, deze guy is funnyKrijg je het contact of op je rekening? Zijn er ook goedkope hotels in Eindhoven want ik kom helemaal uit Parijs dus om zelfde dag nog terug te gaan wordt mij een beetje te veel. En ik zou ook graag beveiliging tot de bank willen want met zoveel geld in me zak wordt ik hoogstwaarschijnlijk een doelwit van zakkenrollers. Ik ga het dan meteen op mijn spaarrekening zetten en lekker rentenieren!!