XXL Nutrition

Progessie na 6 weken.

80 kg bankdrukken?::eek: Volgens mij druk je eerder 80 pound.. (amerikaanse maat voor gewicht)
dat is ongeveer 40 kg

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Laatst bewerkt:
Je zegt dat je 6 weken traint en begon met 25kg. Dat is dus 55 kg op 6 weken tijd (80-25) dat zou 9,17kg (55/6) EXTRA per week zijn... Zou dat niet bizar veel zijn :) ?

Je zegt dat je 6 weken traint en begon met 25kg. Dat is dus 55 kg op 6 weken tijd (80-25) dat zou 9,17kg (55/6) EXTRA per week zijn... Zou dat niet bizar veel zijn :) ?
Achjah laat hem lekker in z'n wereld denken dattie de 10x80 clean benched ;) wij weten wel beter :P

hmm jammer dat alle posts ge edit zijn!

^Dat.

Nou, ik geloof er in iedereen geen knijt van. Ik geloof al evenmin dan hij al 60 kg aan plates aan zijn bar heeft gehangen en naar boven gekregen heeft, als zijn begingegevens juist zijn.
Heeft er iemand trouwens een pic van een bar van 25KG, heb er eigenlijk nog nooit eentje gezien. ^^

25 pond baar of zo :p. Neen, ik heb er ook nog nooit een gezien :). Misschien die van een smith .. ?

Goed man..

Kloon? :P

sniper x is back?!
nah, die bleef tenminste nog vrij eerlijk.

Terug
Naar boven