Fitness Seller

Programma om huis te tekenen...

heb de file crack inmiddels gevonden. (moets op verkennen klikken :o)
ga het even proberen nu.

Yes ! tis me gelukt :banana: nu mn droomhuisje tekenen :p

• Topic Starter Topic Starter
Welk programma heb je nu gedownload? Kun je het programma misschien uppen op FTD, want dat torrent-gebeuren is niet voor mij weggelegd.:D

Welk programma heb je nu gedownload? Kun je het programma misschien uppen op FTD, want dat torrent-gebeuren is niet voor mij weggelegd.:D

chief architect.
hm maar ik heb geen verstand van FTD. Ben blij dat ik het torrentsgebeuren door heb :o

Met dat torrents is toch niet zo moeilijk?
Had em vrij snel binnen ook (enkele uurtjes)

Inventor?

chief architect.
hm maar ik heb geen verstand van FTD. Ben blij dat ik het torrentsgebeuren door heb :o

Met dat torrents is toch niet zo moeilijk?
Had em vrij snel binnen ook (enkele uurtjes)

Heb hem vorige week geprobeerd te downloaden. was niet moeilijk, maar de verwachte download-tijd was 2 dagen. Dat vond ik een beetje te lang. Met FTD heb ik hem sneller binnen en dt vertrouw ik ook meer.

Ja soms geeft ie 2 dagen aan als je op een paar kb zit maar kan heel snel veranderen.
anders pc effe nachtje aan laten staan ;)

Ik snap er geen hol van. Ben nu via torrent aan het downloaden, maar het duurt gewoon 4 dagen, voordat ik hem binnen heb. Ik download gemiddeld met 1 kb/s of zoiets. Waarom gaat dat niet sneller?
Ik heb een 20 MB internet verbinding en download normaal gesproken met minimaal 1 MB/s. Hoe kan ik via torrent ook sneller downloaden?

betere tracker site zoeken... snelheid hangt af van de gebruikers, op de meest gekende (gratis) sites is de snelheid maar beperkt, soms haal ik daar 400kb/s maar niet vaak

meestal zit ik rond de 100kb/s

inventor is inderdaad een 3d programma maar niet echt voor huizen kan wel maar is niet daarvoor gemaakt is meer werktuigbouw gericht.

Terug
Naar boven