- Waardering
- 447
Begon met Basic daarna Python dan Perl daarna nog wat met PHP aan zitten k*tten, je gelooft nooit wat je daar wel niet allemaal mee kunt.![]()
Vertel het eens aan ome CoD...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Begon met Basic daarna Python dan Perl daarna nog wat met PHP aan zitten k*tten, je gelooft nooit wat je daar wel niet allemaal mee kunt.![]()
De meeste van die sites zijn hetzelfde, hbh, hts, rtb, de challenges bij Re-Directing zijn imo het best gemaakt, en je komt gelukkig amper n00bs tegen om dat de site afgeschermd is.The Official RootThisBox
Hack This Site!
leuke sites om je skills op te testen, not your regular wargame...
Maar niet zo makkelijk.dat kan je in elke taal waar een mail functie in zit![]()

MySQL sucks ass.
True, Postgre pwns MySQL big time.
Die onzin is gewoon een gestripte versie van voorgaande iets serieus hoef je er niet van te verwachten is ook te zien als je bekijkt waarvoor het eigelijk gebruikt wordt alleen.
Weet niet waarvoor jij een database gebruikt, maar voor een simpele site Oracle gebruiken vind je dat niet een beetje overkill?Die onzin is gewoon een gestripte versie van voorgaande iets serieus hoef je er niet van te verwachten is ook te zien als je bekijkt waarvoor het eigelijk gebruikt wordt alleen.
Geef mij dan maar liever Oracle.
Gebruik het niet voor een website, heb in de tijd dat ik websites beheerde ook gebruik gemaakt van MySQL heeft me verdomme een eeuwigheid gekost om die klote handleiding door te lezen, nog nooit zo'n onduidelijke shit gezien op den duur maar een boek gekocht wat me ook weer €80 of zo kostte.Weet niet waarvoor jij een database gebruikt, maar voor een simpele site Oracle gebruiken vind je dat niet een beetje overkill?

Telnet - SMTP Commands (sending mail using telnet)PHP: mail('iemand@ergens.com','titel','tekst','From:mijzelf@hier.be');
veel gemakkelijker kan niet denk ik![]()

De meeste van die sites zijn hetzelfde, hbh, hts, rtb, de challenges bij Re-Directing zijn imo het best gemaakt, en je komt gelukkig amper n00bs tegen om dat de site afgeschermd is.
Heb dit idee van hun gejat toen ik m'n eigen challenge site maakte.

Dat hele idee heeft natuurlijk geen nut als je 'n00bs' gaat helpen.![]()
Where did you read that?Welcome to Tools & Design: Hack Challenges, this site is a virtual play and learning ground for hackers, programmers and people who want to expand their web horizons.
This site is different from any other hack challenge site, as you don't have a permanent life here, all is based upon how much air you have left.
You can only survive here by completing challenges and find hidden air units, the smarter you are the longer you'll be able to survive.

Yea
En mysql, php, (x)html, css, javascript, java (nog aan het leren)

En indien je deze genoemde talen vol kent, wat zijn de hogere en complexe/moelijkere talen die ècht krachtig zijn?![]()