MuscleMeat

Programmeurs hier?

Die onzin is gewoon een gestripte versie van voorgaande iets serieus hoef je er niet van te verwachten is ook te zien als je bekijkt waarvoor het eigelijk gebruikt wordt alleen.

Geef mij dan maar liever Oracle.
Weet niet waarvoor jij een database gebruikt, maar voor een simpele site Oracle gebruiken vind je dat niet een beetje overkill?

Weet niet waarvoor jij een database gebruikt, maar voor een simpele site Oracle gebruiken vind je dat niet een beetje overkill?
Gebruik het niet voor een website, heb in de tijd dat ik websites beheerde ook gebruik gemaakt van MySQL heeft me verdomme een eeuwigheid gekost om die klote handleiding door te lezen, nog nooit zo'n onduidelijke shit gezien op den duur maar een boek gekocht wat me ook weer €80 of zo kostte.:mad:

dan vind ik die ene php regel persoonlijk toch gemakkelijker :p

De meeste van die sites zijn hetzelfde, hbh, hts, rtb, de challenges bij Re-Directing zijn imo het best gemaakt, en je komt gelukkig amper n00bs tegen om dat de site afgeschermd is.

Heb dit idee van hun gejat toen ik m'n eigen challenge site maakte.

Dat hele idee heeft natuurlijk geen nut als je 'n00bs' gaat helpen. :roflol:

Dat hele idee heeft natuurlijk geen nut als je 'n00bs' gaat helpen. :roflol:
Welcome to Tools & Design: Hack Challenges, this site is a virtual play and learning ground for hackers, programmers and people who want to expand their web horizons.
This site is different from any other hack challenge site, as you don't have a permanent life here, all is based upon how much air you have left.
You can only survive here by completing challenges and find hidden air units, the smarter you are the longer you'll be able to survive.
Where did you read that?

java en wat basis unix(bash)/sql/vba.(x)html en css

Laatst bewerkt:
Heb me eens een hele tijd bezig gehouden met (x)html en css..

Mijn TomTom als ik ergens heen moet waar ik de weg niet weet.

En indien je deze genoemde talen vol kent, wat zijn de hogere en complexe/moelijkere talen die ècht krachtig zijn? ;)

AllahSWT++ is een behoorlijk complexe, maar zéér machtige taal. Het zit standaard onder 'Allahu'. (Allahu kun je vergelijken met Ubuntu) :D

Terug
Naar boven