AndroidHealthClinic

Progressie en hulp gevraagd.

Smuller

Novice
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
85kg
Vetpercentage
18%
Hoi iedereen,

Ik zal me allereerst even netjes voorstellen. Ik ben Wim en ben 19 jaar. Ben al een tijdje bezig om mezelf met van alles in te lezen op het forum. Ik moet zeggen dat ik het sarcasme gehalte op het forum heerlijk vind.
Ben een klein jaartje geleden begonnen met fitness en ben nu een goeie 8 maanden serieus bezig.
Heb laatst een fittest gedaan waar het volgende uitkwam:

Lengte: 175 CM
Gewicht: 87.3 KG
Bloeddruk
Systolisch 146
Diastolisch 84
Hartslag 64 (in rust uiteraard)
BMI: 28.5
Vetpercentage: 18%

Eigenlijk heb ik nergens over te klagen. Krachtprogessie gaat goed en heb het nog steeds erg naar m'n zin in de sportschool. Sinds de fittest heb ik mezelf voor het komend halfjaar een doel gesteld.
Ik wil minstens op 15% VP zitten. Ik doe daarbij niet aan cutten. Ik let wel op m'n eten (weinig vetten etc). Dit is toch wel een realistisch doel?
Na dit half jaar wil ik daarna door trainen om richting de 10% te gaan. Mijn uiteindelijke doel is gewoon een mooi/breed/gespierd lichaam te hebben waar je de spieren goed ziet (en dan niet die belachelijke superdude/mooiboiiiy/hyves foto's van 16 jarige jongetjes die graadmager zijn met hun siixxxpack)

Over het algemeen neemt m'n lichaam redelijke vormen aan, alleen m'n borst blijft zo raar gevormd. Ik zal hieronder wat foto's posten die een beeld geven van m'n borst. (+ wat overige foto's, gewoon om wat meningen te horen)

[Link niet meer beschikbaar]

Weet iemand wat tips om m'n borst een wat normalere vorm te geven? Of is dit voor het stadium waar ik in zit gewoon normaal?

Hieronder nog wat overige foto's + een soort van before-pic.

En hier nog een before-pic, waar ik net terug kwam van mijn vakantie aan het Gardameer in Italie.

zoiets?

• Topic Starter Topic Starter
Ben al een tijdje bezig om mezelf met van alles in te lezen op het forum. Ik moet zeggen dat ik het sarcasme gehalte op het forum heerlijk vind.

En het wordt gelijk bevestigd :p

Ik wil minstens op 15% VP zitten. Ik doe daarbij niet aan cutten. Ik let wel op m'n eten (weinig vetten etc). Dit is toch wel een realistisch doel?
Na dit half jaar wil ik daarna door trainen om richting de 10% te gaan. Mijn uiteindelijke doel is gewoon een mooi/breed/gespierd lichaam te hebben waar je de spieren goed ziet (en dan niet die belachelijke superdude/mooiboiiiy/hyves foto's van 16 jarige jongetjes die graadmager zijn met hun siixxxpack)

Alles wat je kan meten, kan je aanpassen. Kleine kans dat je op 10% gaat komen wanneer je niet weet wat je eet en zou moeten eten (of aan cardio zou moeten doen). Weinig vet eten is niet een juist aanpak (of je bedoelt een 'vette hap', dat is dan weer wel een goede aanpak).

vp van 15% is haalbaar hoor :) stel een cut schema op, blijf lekker knallen en ga daarna weer cleanbulken..

tietjes!:)

waar verstop jij je 87 kg als ik vragen mag?

Terug
Naar boven