Fitness Seller

Progressie na 2 maanden

PKwaks

Novice
Waardering
0
Beste mensen,

Mijn naam is Pascal, 21 jaar en ben 13 Augustus 2008 begonnen bij het leger. Toen merkte ik goed dat ik een van de schrielste ventjes was met mijn lichaamsgewicht van 54kg en 178cm (bf geen idee.. maar laag hehe). Hierdoor merkte ik wel dat ik het fysiek soms wat zwaarder had dan anderen. Daar kwam ook nog eens bij dat ik heel erg moeilijk aan kom.. hoeveel ik ook eet.

Ondanks dat heb ik me er toch goed doorheen weten te slaan. Na 4 maanden basisopleiding was ik ongeveer een kilo of 6 zwaarder geworden.

Eind Januari ben ik begonnen met fitnessen. Hierbij heb ik veel hulp gekregen van collega's. Ik weeg nu 64 kg. Bf nog steeds geen idee (jullie een schatting wagen?).

Hierbij mij progressie van bijna 2 maandjes fitness. Hebben jullie verder nog tips? Ik train alles en probeer binenkort ook wat foto's te posten van benen. Alvast bedankt!

Borst & Buik voor (23-01-2009)
2wdd3k5.jpg

Borst & Buik na (13-03-2009)
15hhap3.jpg

Rug voor (23-01-2009)
3308e1f.jpg

Rug na (13-03-2009)
2i0gbvq.jpg

Biceps voor (23-01-2009)
214th0w.jpg

Biceps na (13-03-2009)
jt54p0.jpg

Ga zo door beter elk jaar of na het buklken of cutten fotos maken kun je meer zien/vergelijken

welkom trauwens en shat 9/10 % bodyfat

Netjes voor 2 maanden :cool:
lekker door trainen en eten , en u komt er wel !

zozo ik denk dat je best een goeie aanleg hebt. Maak er wat moois van, succes

nette progressie voor 2 maanden! Hoe komt het dat je traps/schouders verschillend zijn?

Ziet er alvast erg goed uit, ga zo door. Ik geloof dat je erg gemotiveerd bent. Goed clean en veel blijven vreten en als een beest trainen en dan gaat het helemaal goedkomen met jou!

• Topic Starter Topic Starter
nette progressie voor 2 maanden! Hoe komt het dat je traps/schouders verschillend zijn?

Geen idee eigenlijk hoe dat komt. Misschien omdat ik maanden met een slechte zware rugzak moest lopen die altijd scheef hing??? Was me laatst ook opgevallen. Maar ik ga dat in ieder geval wel gelijk trekken.

Ziet er goed uit man. Goede progressie!

Ik dacht dat je minimaal 65 moest wegen om aan de slag te mogen bij de landmacht?

Goede progressie, door blijven knallen nu!

ongelooflijk. Nog aan komen ook tijdens een militaire opleiding.

Dat wil maar 1 ding zeggen, je at echt 3 x niks van te voren.

ongelooflijk. Nog aan komen ook tijdens een militaire opleiding.

Dat wil maar 1 ding zeggen, je at echt 3 x niks van te voren.

ja dat zou je wel bijna zeggen ja :D

Ik hoor ook altijd dat mensen alleen maar afvallen daar.

Water en brood of wortelsap dieet waarschijnlijk.

monsterpics

Dat is inderdaad 9-10 % vet. Nette vooruitgang trouwens.

damn zeg, zeker voort doen. daar gaat iets moois uit komen

Terug
Naar boven