XXL Nutrition

Progressie na ong 4,5 maanden

thej0ker

Novice
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
67kg
Hoor graag jullie meningen:)

23sausj.jpg - 180085
331gk88.jpg - 180086
15ro27b.jpg - 180087

Laatst bewerkt:
Sja ik zie eigenlijk ook weinig verschil behalve de huidskleur...en dat zal wel door de belichting komen

EDIT: Zie nu dat het 2 foto's van NA 4 maanden zijn, dan goed gewerkt denk ik. Heb je ook before foto's?

Dat apparaat is btw niet altijd 100% te vertrouwen.. vertrouw beter op de spiegel

• Topic Starter Topic Starter
Allebeide foto's zijn inderdaad de 'AFTER' Pics:p ik zal even snel kijken of ik BEFORE pics heb. Als ik ze heb zal ik ze gelijk even posten!

Maar enig idee waarom ik VOLGENS het apparaat niet ben gegroeid in spiermassa? Als ik in de spiegel kijk zie ik idd dat ik wel ben gegroeid met name bij mijn borst. Mijn biceps groeien niet meer zoveel, maar dat komt omdat ik nu over moet stappen naar andere oefeningen denk ik.

Ik ga ook nu pas beginnen met het GOED trainen van mijn schouders. Ik heb veel vet aan de achterzijde van mn schouder... Dat krijg ik wel met posterior deltoid oefeningen toch?

---------- Toegevoegd om 14:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:38 ----------

Helaas, geen before pics..:(

Hoeveel verschil verwacht je te zien na 2kg gainen man? Dat is echt ****ing niks.
En laat je niet meten door zo'n apparaat want inderdaad klopt dat niet en helemaal niet zo nauwkeurig, daarom verschilt het gewoon iedere keer.

• Topic Starter Topic Starter
@Shakawkaw

Ik zit sinds juli op fitness, maar daarvoor deed ik ook al wel oefeningen thuis enz.

Begin juni woog ik 65, nu weeg ik ong 69/70. Is idd niet veel! maar moet toch wel een BEETJE groei in spieren te meten zijn?:$

En verwacht ook niet veel 2kg spiermassa, maar wel raar dat dat vet is(volgens het apparaat:S)

Dat apparaat baseert die uitkomsten puur en alleen op de elektrische geleidbaarheid van je lichaam, waar je huid dus ook bij hoort. Een beetje eelt, huidvet of zweet wat anders is dan de vorige keer en hij wijkt al af.

Als je in die maanden goed hard je best hebt gedaan en in kracht vooruit bent gegaan kun je er van uit gaan dat je wel wat spiermassa erbij hebt gekregen.

Terug
Naar boven