MuscleMeat

Progressie Tosjo

tosjo

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m88
Massa
75kg
Vetpercentage
12%
Ik ben nu ongeveer een maand bezig met serieus trainen en eten, en aangezien het uploaden niet echt wil lukken probeer ik het zo maar even!

Ga hier mijn progress een beetje bijhouden en hopelijk krijg ik ook nog wat zinvol commentaar! :D

Update 04-05-2013
Foto erbij van nog een maand trainen, nog steeds niet veel progressie te zien op de foto, ik weet het..
Maar ik ben toch 2 kilo aangekomen, dus het gaat wel de goeie kant op!
Ik ga elke maand een foto erbij maken, en zo hopelijk langzaam maar zeker de progressie in beeld brengen! :)
Wat denken jullie dat mijn vetpercentage momenteel is?

Overigens nog tips welke spiergroepen achterlopen, en welke nog wat extra aandacht nodig hebben?

Progressie.jpg

Laatst bewerkt:
Iets langer door trainen dan posten...
maandje is niet veel natuurlijk.....

Succes !
Groet, Ray.......

Helaas niet zinvol, maar ik zie nog geen resultaat.
Langer doortrainen, en over een half jaar nieuwe foto's maken.

Succes.

Precies wat xtremebb en daniel zegt ietjes langer door trainen na paar maanden kan je nieuwe foto posten , en probeer veel te eten (gezond eiwitten etc) en goed te trainen natuurlijk

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de reacties.
Ik ga nog even wachten met de volgende foto's plaatsen, en de volgende keer zal er wel goed resultaat te zien zijn, promise!:)

Ja een maandje is gewoon echt te kort. TRAIN,EAT,SLEEP,REPEAT !

post voortaan na een dag, dan zien we meer

maandje trainen en al posten ... jouw eerste jaar is het beste jaar geniet daar maar van ;)

Iets langer door trainen dan posten...
maandje is niet veel natuurlijk.....

Succes !
Groet, Ray.......

iedereen denkt dat het zo snel gaat:)
op sportschool idem, na elke oefening ff kijken of het gegroeid is....en wat denk?? 4 cm na elke oefening en 2 kg meer spiermassa...
ivm leeftijd durf ik niet meer te kijken.

iedereen denkt dat het zo snel gaat:)
op sportschool idem, na elke oefening ff kijken of het gegroeid is....en wat denk?? 4 cm na elke oefening en 2 kg meer spiermassa...
ivm leeftijd durf ik niet meer te kijken.

Ik snap dat het niet heel snel gaat, maar ik zie namelijk zelf in de spiegel wel redelijk vooruitgang.
Het is op camera alleen niet (goed) te zien helaas, maar ik zal pas weer foto's posten als er WEL vooruitgang te zien is op CAMERA! :o

Dit topic had ik trouwens ook gemaakt om tips te krijgen, welke spiergroepen lopen voor en welke hebben nog wat extra aandacht nodig?

Update!

Nieuwe foto erbij, hoop nu ook wat reacties te krijgen op wat mijn vetpercentage is en welke spiergroepen extra aandacht nodig hebben!

Zou gewoon eerst nog even een jaartje of zoiets trainen en dan nog een paar foto's posten.
Zo in het begin is er nog niet te zien wat extra aandacht nodig heeft, het heeft allemaal nog een hoop aandacht nodig.

volgende foto's over minimaal een half jaar aub

Update!!

Na een aardige tijd afwezig te zijn geweest op dbb hier toch weer een post! :)
Zoals gezegd heb ik enige tijd gewacht met het plaatsen van nieuwe foto's, maar dacht dat het nu toch wel weer is tijd werd..

Kom maar op met het commentaar!
En hopelijk ook nog wat goeie tips.
Ik ben sinds kort echt beginnen te beseffen hoe belangrijk een goede voeding is, dus hopelijk ga ik het komende half jaar meer resultaat boeken! :D

2013-11-04 08.01.21.jpg

2013-11-04 08.01.37.jpg

09092013.jpg

Laatst bewerkt:
Niemand die iets op te merken heeft, of tips?:sad:

Apart fysiek voor een vrouw

Haha ik had gevraagd om de topic titel aan te passen, want dat was eerst "1 maand progressie" oid..
Is blijkbaar iets mis gegaan.
@waaskaas, ik heb gewoon foto's gemaakt om mijn progressie bij te houden en ik had gehoopt op enige tips/verbeterpunten.
Hopelijk kan dit topic weer gewoon naar post je foto's verplaatst worden :)

Progressie is er wel.

Hoe ziet je voeding er momenteel uit? En merk je verschil in kracht, hoeveel progressie heb je gemaakt qua kracht?

Blijf groeien;p

Na een aardige tijd afwezig te zijn geweest op dbb hier toch weer een post! :)
Zoals gezegd heb ik enige tijd gewacht met het plaatsen van nieuwe foto's, maar dacht dat het nu toch wel weer is tijd werd..

Kom maar op met het commentaar!
En hopelijk ook nog wat goeie tips.
Ik ben sinds kort echt beginnen te beseffen hoe belangrijk een goede voeding is, dus hopelijk ga ik het komende half jaar meer resultaat boeken! :D
goeie vooruitgang , keep going!

Terug
Naar boven