AndroidHealthClinic

Progressie

Smoothe

Novice
Waardering
0
Ik train me nu naar eigen zeggen al 1'5 jaar een slag in de rondte.. Ben in die periode van 64 naar 71 kilo gegaan met behoud van een 12% bf. Alleen de laatste 2 maandjes loopt het niet zo lekker meer en blijft verdere progressie uit. Ik snap dat er het meeste winst kan worden geboekt als je beginnend bent. Maar hoe zorg ik nou voor een nieuwe impuls om weer vooruitgang te boeken. Verder zit het met mijn voedingsschema wel goed, zit rond de 3000/3500 kc per dag. Daarnaast gebruik ik creatine, dextrose, weightgainer en no producten. Ik train 2 of 3 keer in de week fullbody, het ligt eraan hoeveel spierpijn ik na de trainingsdagen heb.

Ik hoop dat iemand bruikbare tips voor me heeft

post je trainingschema eens... en je voedingsschema ook, want nu kunnen we er natuurlijk niets mee

Hi,

Inderdaad wordt de meeste progressie in het begin geboekt.

En netjes dat je van 64 naar 71 bent gegaan, maar daar zit die weightgainer grotendeels voor tussen.
Ik denk dus niet dat je echt veel spiermassa hebt aangemaakt.(uit jezelf dan)

Je zegt ook dat je 2-3 keer traint, afhankelijk van de spierpijn...
Laat zeker 48u tussen, en wat doe je als je de derde training niet kan afwerken, gewoon laten vallen...
Dan gaan er grote kloven ontstaan tussen de 4 spiergroepen die je op de eerste twee dagen traint, en die 2 andere die je telkens overslaat.

Probeer gewoon een uitgebalanceerd schema te maken...

Post misschien even wat pics, je huidig trainingsschema, en je volledig eetschema.

En laat misschien die supps even vallen..
Het lijkt er tenslotten ook niet op dat je echt beasty wilt worden als je maar 3 keer traint waarvan je soms nog eens de derde overslaat.

Hoe je voor die nieuwe impuls zorgt?
Je moet je spieren keer op keer afschrikken.
Als je steeds hetzelfde doet, dan weet je lichaam van tervoren wat er gaat gebeuren, en wat er van zich verwacht wordt.
Varieer dus in gewicht/reps/sets

Hi,