AndroidHealthClinic

Progressie

Smoothe

Novice
Waardering
0
Ik train me nu naar eigen zeggen al 1'5 jaar een slag in de rondte.. Ben in die periode van 64 naar 71 kilo gegaan met behoud van een 12% bf. Alleen de laatste 2 maandjes loopt het niet zo lekker meer en blijft verdere progressie uit. Ik snap dat er het meeste winst kan worden geboekt als je beginnend bent. Maar hoe zorg ik nou voor een nieuwe impuls om weer vooruitgang te boeken. Verder zit het met mijn voedingsschema wel goed, zit rond de 3000/3500 kc per dag. Daarnaast gebruik ik creatine, dextrose, weightgainer en no producten. Ik train 2 of 3 keer in de week fullbody, het ligt eraan hoeveel spierpijn ik na de trainingsdagen heb.

Ik hoop dat iemand bruikbare tips voor me heeft

post je trainingschema eens... en je voedingsschema ook, want nu kunnen we er natuurlijk niets mee

Hi,

Inderdaad wordt de meeste progressie in het begin geboekt.

En netjes dat je van 64 naar 71 bent gegaan, maar daar zit die weightgainer grotendeels voor tussen.
Ik denk dus niet dat je echt veel spiermassa hebt aangemaakt.(uit jezelf dan)

Je zegt ook dat je 2-3 keer traint, afhankelijk van de spierpijn...
Laat zeker 48u tussen, en wat doe je als je de derde training niet kan afwerken, gewoon laten vallen...
Dan gaan er grote kloven ontstaan tussen de 4 spiergroepen die je op de eerste twee dagen traint, en die 2 andere die je telkens overslaat.

Probeer gewoon een uitgebalanceerd schema te maken...

Post misschien even wat pics, je huidig trainingsschema, en je volledig eetschema.

En laat misschien die supps even vallen..
Het lijkt er tenslotten ook niet op dat je echt beasty wilt worden als je maar 3 keer traint waarvan je soms nog eens de derde overslaat.

Hoe je voor die nieuwe impuls zorgt?
Je moet je spieren keer op keer afschrikken.
Als je steeds hetzelfde doet, dan weet je lichaam van tervoren wat er gaat gebeuren, en wat er van zich verwacht wordt.
Varieer dus in gewicht/reps/sets

Hi,

Inderdaad wordt de meeste progressie in het begin geboekt.

En netjes dat je van 64 naar 71 bent gegaan, maar daar zit die weightgainer grotendeels voor tussen.
Ik denk dus niet dat je echt veel spiermassa hebt aangemaakt.(uit jezelf dan)

Je zegt ook dat je 2-3 keer traint, afhankelijk van de spierpijn...
Laat zeker 48u tussen, en wat doe je als je de derde training niet kan afwerken, gewoon laten vallen...
Dan gaan er grote kloven ontstaan tussen de 4 spiergroepen die je op de eerste twee dagen traint, en die 2 andere die je telkens overslaat.

Probeer gewoon een uitgebalanceerd schema te maken...

Post misschien even wat pics, je huidig trainingsschema, en je volledig eetschema.

En laat misschien die supplementen even vallen..
Het lijkt er tenslotten ook niet op dat je echt beasty wilt worden als je maar 3 keer traint waarvan je soms nog eens de derde overslaat.

Hoe je voor die nieuwe impuls zorgt?
Je moet je spieren keer op keer afschrikken.
Als je steeds hetzelfde doet, dan weet je lichaam van tervoren wat er gaat gebeuren, en wat er van zich verwacht wordt.
Varieer dus in gewicht/reps/sets

Hij traint fullbody

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de replies.. Ik dacht dat 2 a 3 keer fullbody genoeg was? En wat betreft de supplementen... daar ben ik eigenlijk heel erg over te spreken. De creatine hielp me bij goed gebruik steeds om 2 kilo spiermassa vast te blijven houden. En ook de weightgainer helpt goed evenals de no zodat ik lekker veel energie heb. Maar bedankt wat betreft dat varieren in gewicht/reps/sets!

waarom open je 2 keer keer het zelfde topic??

Omdat de jongere generatie altijd wat anders zegt dan de oudere... I want the best off both worlds

Jup, maar hij veranderd steeds, hij klooit in feite met zijn gewichtjes... (sorry smoothe)...
Weet wanneer je kan trainen.
Balanceer je schema uit.
Schrik je spieren af.
En weet van tervoren wat je gaat doen die week/maand.

Ik heb de indruk dat je even ter plekke zit na te denken wat je vandaag zal trainen, want soms train je twee keer. soms drie keer,....

Bedankt voor de replies.. Ik dacht dat 2 a 3 keer fullbody genoeg was? En wat betreft de supplementen... daar ben ik eigenlijk heel erg over te spreken. De creatine hielp me bij goed gebruik steeds om 2 kilo spiermassa vast te blijven houden. En ook de weightgainer helpt goed evenals[/b] de no zodat ik lekker veel energie heb. Maar bedankt wat betreft dat varieren in gewicht/reps/sets!

Die producten houden die spiermassa vast..
Stop ermee, en je bent het meteen weer kwijt, en dat kan de bedoeling ook niet zijn denkik.

Bedankt voor de replies.. Ik dacht dat 2 a 3 keer fullbody genoeg was? En wat betreft de supplementen... daar ben ik eigenlijk heel erg over te spreken. De creatine hielp me bij goed gebruik steeds om 2 kilo spiermassa vast te blijven houden. En ook de weightgainer helpt goed evenals de no zodat ik lekker veel energie heb. Maar bedankt wat betreft dat varieren in gewicht/reps/sets!

Neem gewoon meer KH op voor energie...
Vetten zijn ook niet onbelangrijk, als reserve energie, daarom als je door je kh zit, ga je je vetten aanspreken en verbranden, omdat vetten een reserve aan energie zijn.

Meer eten al geprobeerd? 3000-3500 val ik op af..

tjok wat weeg jij? en verzinmaarwat ik kloot niet met mijn gewichtjes. Ik train bijv 3 maanden met 3 x 8 herhalingen en dan weer 3 maanden met 10/8/6 herhalingen. En zoals ik al aangaf train ik FULLBODY. Dus alle spiergroepen op een dag. Soms doe ik dit 2 keer in de week en soms 3 keer. Dit omdat ik soms na 2 dagen nog spierpijn heb en een extrarustdag pak. Hier is na mijn weten niks fout aan, correct me if i'm wrong?

als je spierpijn hebt, en daardoor maar 2 keer kan trainen, kan je dan niet beter split trainen?

Die producten houden die spiermassa vast..
Stop ermee, en je bent het meteen weer kwijt, en dat kan de bedoeling ook niet zijn denkik.

LOl alsje creatine neemt en stopt raak je heus niet alles kwijt hoor ROFL meeste hier gebruiken crea en blijven spieren behouden na een tijdje stoppen en hergebruik

Terug
Naar boven