Fitness Seller

Provider @Home.nl is een NSB organisatie

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
Van GeensT.nl:

"Provider @home werkt samen met Hollywood

De internetprovider @Home werkt voor de Amerikaanse filmindustrie! Wat wil het geval: Filmmaatschappijen zoals Paramount verzamelen ip-adressen van mensen die volgens hen illegaal downloaden.

De maatschappijen schakelen Stichting Brein in, die providers zoals @home weer aanschrijft. @home stuurt vervolgens een waarschuwingsmail naar de bewuste gebruiker dat ze waarschijnlijk illegaal aan het downloaden zijn. Verdedigen tegen de beschuldiging is natuurlijk niet mogelijk, want voor je het weet zit je nog in een Amerikaanse cel ook. Kortom, leuke bangmakerij van Brein waar @home wel erg graag aan mee werkt onder het mom 'we helpen de gebruikers juist'

Hmm is geensT wel een betrouwbare bron hiervoor?
Enne hoe wil je in een amerikaanse gevangenis komen? Moet je eerst naar amerika gaan willen ze je pakken.

Laat ik nou @home hebben en geregeld films downloaden...maar nog nooit een mailtje gehad.

• Topic Starter Topic Starter
Mouzer zei:
Hmm is geensT wel een betrouwbare bron hiervoor?
Enne hoe wil je in een amerikaanse gevangenis komen? Moet je eerst naar amerika gaan willen ze je pakken.

Lieverd zat jij de laatste 3 jaar in middle-earth?

Er zijn de laatste jaren inmiddels meer dan 7 mensen uit Nederland zó op het vliegtuig gezet door onze overheid zonder hard bewijs van de Amerikaanse overheid. Wij werken als land veel te hard mee met de Amerikanen. Ik dacht dat je dat wel wist. Zie het verhaal van Raymond K. die, omdat iemand z'n kop aanwees op de cover van een house-magazine, meteen uit z'n huis werd geplukt en uitgeleverd: Hij zou een grootafnemer-dealer zijn.

GeensT is een enorm betrouwbare bron, er is de laatste tijd erg veel te doen om geensT aangezien ze de geschreven media telkens een paar dagen voor zijn betreffende 'breaking news'.

Hier, D66 een van de weinige partijen die zich er zorgen om maakt:
http://www.d66.nl/news/item/D66 wil garanties van Donner over uitlevering aan VS/3071

Maare, voor het zover komt denk ik dat copietjes draaien een andere zaak is dan drugstransporten; echter, de US-filmindustrie krijgt wél zomaar informatie
van Home.

Geloof er helemaal niks van, heb ook nog nooit gehoord dat iemand zo'n waarschuwingsmail heeft gekregen en praktisch iedereen download tegenwoordig films.

Mag ik het bericht eens zien van die mensen die zomaar op het vliegtuig zijn gezet voor het downloaden van een filmpje.... ???

DBC zit nu helemaal paranoia om de 5minuten door zn luxaflex te kijken of er niemand in de bosjes zit...

YAAAARGHHHH ZE KOMEN ME MEENEMEN :grin: :twitch: :spaz: :toilet:

Ik vind het ronduit ziek dat een provider gegevens verspreid.. Elke provider in nl. is het trouwens verplicht op verzoek van justitie..

Ernstig domme actie vind ik het ook van @home als het waar is.. dit kost ze bakken met klanten.. waarom zou iemand nu in godsnaam breedband internet willen.. alleen om online te kunnen chatten?? dat kon ik ook met mijn 1200bauds moden...

ik had Halflife 2 legaal gekocht, om het te actieveren moet je via internet een account aan maken, blijkt dat mijn IP beblokeerd is omdat ik illegaal games zou downlooden. ik kan nu de legale versie van Halflife 2 niet spelen en de winkel wil het spel niet terug nemen. ik koop nooit meer games ik ga nu alles alles illegaal downlooden !!!

Tja dat krijg je als je gebruik maakt van P2P, niemand is anoniem bij gebruik van die zooi. Of je moet achter een goede proxy zitten, maar dan heb je meestal weinig aan je breedbandverbinding.

Die heksenjacht wordt alleen maar erger, zeker als providers straks ook nog eens een jaar hun gegevens moeten opslaan.

• Topic Starter Topic Starter
Var zei:
Geloof er helemaal niks van, heb ook nog nooit gehoord dat iemand zo'n waarschuwingsmail heeft gekregen en praktisch iedereen download tegenwoordig films.

Mag ik het bericht eens zien van die mensen die zomaar op het vliegtuig zijn gezet voor het downloaden van een filmpje.... ???

Leer es begrijpend lezen honnepon.

ik heb dus wel al eens zo'n mail gehad maar heb em dus weggeflikkerd. volgens mij heb ik er toen nog een trhread van gemaakt.

Ik maak me niet druk,
@home geeft me internet, en ik bepaal wel zelf wat ik daar mee doe

Ik heb zelf twee keer zo'n bericht gehad toen ik net van xs4all naar @home was overgestapt. (achter elkaar, daarna nooit meer)

Maar verder kan het niet zoveel kwaad. Hier in Nederland mag je downloaden, maar je mag niet uploaden. Dus het ligt er maar net aan hoe jij je films binnenkrijgt. (nooit meer via p2p... altijd dmv vriend die bij een release group zit :))

Ik zit hier maar blij te wezen dat ik bij planet zit. :D

Die leveren je tenminste gratis te downloaden muziek aan de abonees, ook een manier om illegaal downloaden tegen te gaan. :thumb:

Terug
Naar boven