XXL Nutrition

proviron tijdens kuur?

hardbody

Advanced Bodybuilder
Waardering
4
Lengte
1m79
Massa
101kg
Vetpercentage
7%
Ik ben deze week begonnen met een winstrol+deca(200mg per week) kuur,is het verstandig om dagelijks 25mg proviron erbij te nemen tijdens de kuur?

Begin nooit met anti-oestrogene dingen/nakuur-producten etc totdat het noodzakelijk wordt.

Proviron alleen gebruiken als je last van je tepels krijgt en niet toevoegen aan je kuur 'kan' de werking van de A.S tegen werken maar hier verschillen de meningen ook erg over

In het geval van Deca trouwens beter geen enzymblokker (Proviron) gebruiken maar liever een receptorblokker (bv Nolvadex). De omzetting naar oestrogenen hou je bij Deca toch niet tegen. Maar als je daar niet in gelooft, je neemt al Winstrol. Dat blokkeert ook het aromatase-enzym.

• Topic Starter Topic Starter
ok,dus geen proviron tijdens de kuur,maar als ik last krijg van mn tepels mag ik nolvadex gebruiken?

Ik vind dat je best proviron kan gebruiken tijdens een kuur met een lage dosis valt het anti oestrogene effect wel mee en het verlaagd je shgb dus meer vrije test. In jouw kuur is het niet echt noodzakelijk omdat winny hetzelfde doet ...wil je je libido wat verder omhoog krikken dan kan je het wel erbij nemen

4cc

Terug
Naar boven