AndroidHealthClinic

Ps1/PS2 spellen die je gespeeld MOET hebben!

Heb op dat spel echt talloze joysticks kapot gesmeten omdat het me nooit lukte om te winnen.:o

haha mijn is het nooit gelukt wel veel gaten in me gipsplaten en stukken uit me bedrand geramd die controllers waren nie kapot te krijgen goed spul! heb tegenwoordig een xbox 360 ben gestopt met online gamen koste me teveel controllers draadloze k*tzooi!!

haha mijn is het nooit gelukt wel veel gaten in me gipsplaten en stukken uit me bedrand geramd die controllers waren nie kapot te krijgen goed spul! heb tegenwoordig een xbox 360 ben gestopt met online gamen koste me teveel controllers draadloze k*tzooi!!

Hahaha, ps3 joysticks zijn wel wat steviger ja.:D
Kan me nog herrineren dan ik vroeger ff 30 euro leende van me moeder omdat ik me joystick had 'laten vallen'.:o

haha idd die dingen kunne zomaar uit je hand vallen:P
het enige voordeel van die draadloze controllers is dat als je er mee gaat gooien dat je nie heel je computer der achteraan gooit vroeger viel me playstation nog wellis van me kastje af haha

haha idd die dingen kunne zomaar uit je hand vallen:P
het enige voordeel van die draadloze controllers is dat als je er mee gaat gooien dat je nie heel je computer der achteraan gooit vroeger viel me playstation nog wellis van me kastje af haha

Gelukkig stond mijn ps2 altijd boven op me tv, gooide de joystick altijd tegen het beeldscherm of tegen de playstation aan.:P
Kan me nog herrineren dat er in me oude tv nog een paar weken een dikke streep door het beeld stond nadat ik loeihard die joystick ertegenaan gesmeten had.:o

Terug
Naar boven