Fitness Seller

Pssst! Zondagmiddag buitenkansje! Kill Bill 2!

• Topic Starter Topic Starter
Live links liever niet posten Pascal.

thx !! 650kb/sec

Laatst bewerkt:
Thnx mate! :thumb:

300kb :) sweet!

nice!!!

thanks! fullspeed downen :)

Tnx, ik heb 'm binnen.

Probleem: geluid komt niet overeen met video!
Virtual dub werkt niet, krijg ik een error bericht " kan geen audiocompressor vinden"

Weet iemand nog een oplossing? En hoe kan je het beste nederlandse ondertiteling erop zetten?

TylW zei:
Tnx, ik heb 'm binnen.

Virtual dub werkt niet, krijg ik een error bericht " kan geen audiocompressor vinden"

Weet iemand nog een oplossing? En hoe kan je het beste nederlandse ondertiteling erop zetten?

Voor ondertiteling kunje gewoon bijv bsplayer downloaden en daarmee de film afspelen en de ondertiteling erbij laden. En als je hem erbij wilt zetten om te branden: http://www.extradvd.nl/html/ondertiteling5.htm

En om het geluid en video gelijk te laten lopen kun je misschien proberen de film opnieuw te decoderen. Moet je eerst het geluid eruit rippen (zou met virtual dub gaan maar als dat niet werkt moet je ff een andere progje nemen) en dan de video en audio samenvoegen met TMPGEnc. Hoe je dat doet staat hier: http://www.extradvd.nl/html/divx2svcd2.htm

TylW zei:
Tnx, ik heb 'm binnen.

Ik heb hem ook binnen en hij werkt perfect , zal een probleem met codecs zijn zeker ?

Ik krijg helemaal geen geluid??? ,ligt dat ook aan de codecs?

Zoja waar vind ik de laatste nieuwe codecs?

You must spread some Reputation around before giving it to DBC01 again.

Download dan ook van de nieuwsgroepen ;)

Heb dit jaar al een dvd of 400 gedownload.

Beter gezegt ...... je kan alleen maar op fullspeed downloaden ;)

Iedere dag word er nu 900 gb aan nieuwe data op de servers geupload.

Mijn Downloadtoaal dit jaar : 2935.526 GB. Volgende week zal ik denk ik mn 3de Terabyte binnenhalen :)

FireStarter zei:
Beter gezegt ...... je kan alleen maar op fullspeed downloaden ;)

Iedere dag word er nu 900 gb aan nieuwe data op de servers geupload.

Mijn Downloadtoaal dit jaar : 2935.526 GB. Volgende week zal ik denk ik mn 3de Terabyte binnenhalen :)

Hoe gaat dat dan via die nieuwsgroepen?

Lees hier maar de tutorials van FTD en Binaries. Hopelijk ben je dan genoeg bij.

http://www.tuts4u.com/modules.php?name=Content

Het duurt ff voordat je het helemaal geleerd hebt, maar ik doe nu binnen een paar klikken de nieuwste dvd's, spellen, programma's en muziek downloaden.

Hidden content ? Juist de nieuwsgroepen zijn zo'n beetje de meest open vorm van warez door indexeersites als newzbin. Je moet er even wat moeite voor doen om alles te configureren maar dan ongelimiteerde toegang tot alles wat je maar wilt aan games, muziek, films, boeken etc.

En op bijna iedere provider heeft wel een handleiding online staan hoe je toegang moet krijgen tot de nieuwsgroepen.

En met de nieuwsgroepen is het zo. Als 1 iemand die nieuwste dvd 'post', dan kan iedereen eraan komen. IEDEREEN, IEDEREEN die toegang heeft tot de nieuwsgroepen.

Dus stel je upload hem, dan kan het best zijn dat die 4,3 gb ( dvd) al door 100.000 mensen is gedownload. Dit systeem usenet heeft ervoor gezorgt dat die hele warez scene zo groot is geworden. Puur omdat een releasegroup alleen maar ff een spel erop hoeft te zetten en iedereen kan eraan.

Meen dat dit systeem al sinds 1980 bestaat.

Terug
Naar boven