Fitness Seller

PSV in de halve finale!

goede pot voetbal das zeker, ik heb genoten. :thumbs:

Mooi! :thumb:

Nu ff Milan op hun kloten geven! :cool:

Boeruuuuh, boeruuuuh! :D

De t*ring, wat een wedstrijd. Eentje om niet snel te vergeten :bow:

Ben een echte Ajax-man :dance: , maar de prestatie is top en goed voor het Nederlandse :thumbs: voetbal

Jullie zullen nog wensen dat ze zover niet geraakt zijn. Nu gaan jullie zwaar tenonder tegen ac milan :D

Nee eigenlijk ben ik gewoon jaloers ;)

Ik hoop wel dat Liverpool het haalt tegen chelsea. Gaan leuke wedstrijden worden volgens mij :cool:

was een zeer goede pot inderdaad! die Park was wel helemaal op zeg na afloop, niet normaal. Belachelijke overtreding van Diarra op van Bommel trouwens. Hopen dat vanavond AZ tegen Vilarreal een goede prestatie neerzet, dan komt de NL competitie weer wat meer in the picture :)

ja, ze zijn goed bezig het zal je maar gebeuren dat ze tegen Chelcea in de Finale komen en dan nog winnen ook dan krijg je net zoiets als nederlands elftal in 88 :D

zeer leuk voor psv

The Rock zei:
was een zeer goede pot inderdaad! die Park was wel helemaal op zeg na afloop, niet normaal. Belachelijke overtreding van Diarra op van Bommel trouwens. Hopen dat vanavond AZ tegen Vilarreal een goede prestatie neerzet, dan komt de NL competitie weer wat meer in the picture :)

ik ga heen vanavond, wordt een leuk potje voetbal iig. :)

Echt fantastisch! Milan is wel 'n zeer degelijke ploeg, maar moet te doen zijn voor PSV :D

Super, PSV naar halve finale... wie had dat aan het begin van dit jaar durven te zeggen. Vind het team echt super dit jaar, keeper, verdediging, middenveld, het enige wat nog wat beter zou kunnen is de aanval, maar goed, het is een team met spelers die goed op elkaar aansluiten. Nu hopen dat ze de sensatie nog verder voort kunnen zetten!

greetz,
Ron

hulde aan de trainer, hij maakt er blijkbaar een hecht blok van, met als uitblinker Van Bommel, damn wat voor een werk die allemaal niet verricht....
zo zien we maar dat het belgische voetbal mijlen ver onder ligt t.o.v. het nederlandse
chapeau, (maar tegen milan winnen jullie niet ;))

Terug
Naar boven