AndroidHealthClinic

PSV in de halve finale!

PSV is geweldig. Supermiddenveld met van Bommel+Cocu, kilometervreter Park zijn de betere, maar niet te vergeten het Braziliaanse duo Gomes+Alex (Laurel&Hardy :D ). Die Gomes is echt een lache gast en die Alex ga je van in een deuk als hij met zijn postuur en uiterlijk gaat juichen bij zijn goal.

ik vind het echt heel leuk voor ze dat ze zover zijn gekomen, maar in Milaan gaan ze denk ik toch echt een zware nederlaag tegemoet!!

johnny 01 zei:
ik vind het echt heel leuk voor ze dat ze zover zijn gekomen, maar in Milaan gaan ze denk ik toch echt een zware nederlaag tegemoet!!

Waarom?

Ze staan niets voor niets in de halve finale hoor. :) Tuurlijk is AC Milaan sterker op papier, maar dat was Olympique Lyon ook. :)

PSV speelt uitgekookt, Milan is de overtreffende trap van uitgekookt. Milan wint.

Milaan heeft Stam en Seedorf, die komen niet eens in aanmerking om voor het Nederlands elftal te spelen. Nee ik denk dat er wel een kleine verrassing inzit.

boogie zei:
PSV speelt uitgekookt, Milan is de overtreffende trap van uitgekookt. Milan wint.

idd dat denk ik ook. vind het super dat psv zo ver is gekomen, maar ben voor milan. eigenlijk ben ik voor allebij.....

MrJ zei:
Waarom?

Ze staan niets voor niets in de halve finale hoor. :) Tuurlijk is AC Milaan sterker op papier, maar dat was Olympique Lyon ook. :)
ik hoop ook voor ze dat ze gaan winnen, eindelijk weer een keer een Nederlandse club die goed bezig is in Europa.
Maar tegen Olympique Lyon hadden ze ook geluk dat ze nog met penalty's gewonnen hebben.

Ik zou het leuk vinden als PSV wint

Ik zou het leuk vinden als Liverpool wint :D

Terug
Naar boven