AndroidHealthClinic

Puisten van shake

Indospace

Novice
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
115kg
Vetpercentage
23%
Hallo ik heb een vraag ik gebruik whey perfection van body en fit shop maar ik denk dat mijn lichaam er niet goed tegen ken want ik krijg pukkels door de shake ik krijg het op me been en bij me biceps het zijn der meestal 1 of 2 maar ze zijn gelijk groot lig het aan de supplement of kan ik beter een andere proteine shake nemen zoals isolaat mvg indospace

hey dat moet je gewoon uitproberen man je moet van elk merk een paar shakes nemen en dan kijken wat er gebeurd misschien kan je lichaam er helemaal niet tegen je moet die puisten wel uitknijpen he is pure eiwit je weet toch pukkels op je kont is niet goed dan moet je er gewoon mee stoppen en overgaan op pindakaas nou massol

• Topic Starter Topic Starter
Als ik ze uitknyp krijg Ik littekens toch bedank ik zou kijken welke shake goed bevalt

Ik heb hetzelfde bij b&f. Andere huismerken ook wel, maar b&f is het ergste bij me. Gewoon proberen met andere shakes en voorzichtig kijken hoe je reageert op minder eiwit

Isgoed bedankt

Heb er zelf wel minder last van moet ik zeggen met isolaat, toch wat schoner etc. (ook duurder) Altijd huismerk b&f en ja het is bekend dat je van zoveel eiwitten eten acne kan krijgen :)

Ik gebruik Essence van Syntrax. Is eiwitisolaat. Geen problemen mee. Tip, als je voor deze keist, neem dan wel de vanille smaak, die is goed. Choco-smaak is echt goor.

komt waarschijnlijk door de lactose of een overschot aan eiwitten in het algemeen. Normaal eiwitpoeder bevat vrij veel lactose, isolaat alleen 'trace' amounts.
Ben je buitenlands? Eigenlijk heeft iedereen wel een intolerantie voor zuivel, alleen wij westerlingen hebben er over generaties een resistentie voor opgebouwd. Japanners kunnen bijvoorbeeld helemaal geen melk drinken.

Ben half indo half nederlands ik ga kijken voor de isolaat welke kan ik dan als beste nemen niet die van body en fitshop of wel mvg

ik zou geen whey nemen ben ermee gestopt en mn acne is voor een grote deel weg had het jaren lang met whey gebruik

heb isolaat ook helpt niet

hey dat moet je gewoon uitproberen man je moet van elk merk een paar shakes nemen en dan kijken wat er gebeurd misschien kan je lichaam er helemaal niet tegen je moet die puisten wel uitknijpen he is pure eiwit je weet toch pukkels op je kont is niet goed dan moet je er gewoon mee stoppen en overgaan op pindakaas nou massol

:D, ook ik had moeite om die shit te lezen zonder enige leestekens..

biergist proberen?

Heb hetzelfde evenals opgeblazen gevoel en een trompetconcert onder de dekens 's nachts.
Ben overgestapt op pepto pro en wat losse amino tabs sindsdien nergens last meer van.

massa=massa of het nou een puist of een spier is.

succes!

Ik ga denk maar de isolaat nemen van b&f of is dat niks of de iso 100

Ik kreeg het ook nog met Isolaat, kwam bij mij niet door de lactose maar door koemelk.. Sinds ik zero lactose protein gebruik helemaal nergens meer last van!

Ligt misschien niet aan de whey perfection zelf, maar aan de hoeveelheid die je dagelijks neemt...

Terug
Naar boven